Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door rvjacobs Wat lukt er bij jou niet dan, daar ben ik wel ff benieuwd naar. IOS 4 GM draait naar mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
kan je een custom op rapishare fzo zetten ? plssssssssssssssss |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Zooow.... staat erop (iOS 4 op m'n 3G)
Errug snappy OS!! |
|
|||
|
|||
Hoi allemaal..
ik word gek!! Wie kan me helpen?? Ik heb mijn iPhone 3G 8GB net geupdate naar 4.0 maar nu ben ik alles kwijt, telefoonnummers, foto's, muziek, ALLES!! Het is nu gewoon een nieuwe iPhone zeg maar.. Hoe kan ik dit terug krijgen desnoods door terug te gaan naar 3.1.3 Ik heb al geprobeerd SHIFT+Herstellen maar dan loopt hij op het eind vast en dan staat er FOUT1065 of zoiets dergelijks.. WIE o WIE kan me helpen?!?!?!? |
|
|||
|
|||
Die custom ipsw moet ie zelf eerst maken en met de ios 4 GM release gebruikt die dus die versie om er een custom van te maken en die kan je daarna via option-restore op je iphone zetten. Ik zou dan denken dat je gewoon in itunes de officiele versie download. Het betreffende bestand gebruikt om de custom te maken op dezelfde wijze als dat dat is gebeurd middels de GM versie en dan die custom op je iphone zet met option-restore. Of denk ik nu verkeerd.
|
|
|||
|
|||
Zou iemand een Custom firmware kunnen uploaden?
|
|
|||
|
|||
Gewoon hoe de topic starter het uitgelegd heeft
ik krijg alleen pagina 500 internal sever error te zien in cydia Laatst gewijzigd door ronnietjuh; 21-06-10 om 23:30. |
|
|||
|
|||
Is het druk op Cydia ofzo
Timeout bla bla bla |
|
|||
|
|||
Als ik topic 1 lees begin ik het al in mijn broek te doen.
Ik houd het toch maar even op 3.1.3 JB |
|
|||
|
|||
Ik blijf hangen bij Downloading to device, als die in redsn0w zn ding heeft gedaan, en je zegmaar zn hardeschijf logotje op het scherm van je iphone krijgt en veder moet gaan op je iphone.
Veder dan dat gaat hij niet:x Wat doe ik fout? |
|
|||
|
|||
Alles werkt multitasking en achtergronden
Nu wachten tot cydia eindelijk weer werkt |
|
|||
|
|||
Ik heb de jailbreak op de iPhone 3G gedaan, met redsn0w, zoals in post 1, en ik heb bij redsn0w de 4.0 GM geselecteerd, zoals eerder hier ook gesuggereerd.
Alles is OK. Maar nu merk ik dat Cydia down is? Ik krijg 504 Gateway Time-out, heeft iemand dit ook op dit moment? EDIT: Ok ik had niet goed gekeken het is dus blijkbaar down. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik zag net op twitter wel goed nieuws van iH8sn0w |
|
|||
|
|||
pfff nu krijg ik steeds een foutmelding als ik 3.1.3 terug wil zetten?? waarom kan ik 'm niet meer terug zetten...of is dat niet mogelijk?
van 4.0 terug naar 3.1.3 |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zag op twitter ook al enkele bevestigende berichten (van 2dennis en bramhilgersom) maar heb ze nu de vraag gesteld hoe ze dat gedaan hebben en welke methode ze ervoor hebben gebruikt, maar nog geen antwoord.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
is er al een filmpje beschikbaae met stap voor stap uitleg?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ok, nog even mijn werkwijze voor de 3G
Ik heb eerst mijn iPhone geupdate naar 4.0 vervolgens Redsnow (redsn0w_win_0.9.5b5-2) gebruikt Deze laten browsen naar de 4.0 GM ispw (deze moet je dus wel even downloaden) ZIe bijv. How to Download iOS4/ iPhone, iPod Touch GM Firmware + iTunes 9.2! | iPhoneXpert.com | iPhone News, Tutorials, and more! En vervolgens is hij weer gejailbreakt Ik heb verder nog niet veel getest en kan nog niet beoordelen of er iets niet werkt. Maar jailbreaken werkt in ieder geval wel bij mij. Cydia is in ieder geval momenteel overbelast. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|