Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Timgio Hoi allemaal.. ik word gek!! Wie kan me helpen?? Ik heb mijn iPhone 3G 8GB net geupdate naar 4.0 maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
is er nou wel of niet een jailbreak voor iphone 3gs met 4.0 software die je kan jailbreaken op een windows pc ik lees me helemaal een slag in de ronden kan iemand mij helpen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als je op dit moment op een 3GS zit met 4.0 van vandaag...heb je nog even pech.
Ik zeg: Ga lekker slapen, en kijk morgen nog eens..misschien is hij er dan! Ik zit namelijk met exact het zelfde probleem.
|
|||
|
|||
Ik heb de werkwijze van dens overgenomen, werkt hier prima! behalve cydia dan ;-)
|
|
|||
|
|||
Je moet de 3g gm downloaden, en laden in redsn0w_win_0.9.5b5-2, maar voor je dit doet, met de 4.0 release van apple updaten
|
|
|||
|
|||
Hebben jullie ook dat Cydia geen logo heeft maar een wit vierkant is?
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mss een custom firmware plaatsen ? Tnx !
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Denk je dat ze morgen al een jailbreak hebben voor de 3gs nieuwe bootrom??? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Jailbreak met Redsnow 0.9.5. & 4.0 GM ipsw is hier geslaagd. Multitasking werkt best aardig voor een ouwe 3G......
|
|||
|
|||
raggaaaaman, dat klopt, dan moet je de nieuwe source toevoegen en alle updates doen, dan komt het goed... de eerste pagina goed lezen...
|
|
|||
|
|||
Bij mij is alles goed gelukt, alleen... de volgorde van al mijn apps zit niet meer goed. Mijn apps zijn volledig dooreen geschud en in een willekeurige volgorde gezet nu, zijn er nog anderen die dit probleem hebben? Ik heb wel een volledige restore gedaan. Nu, is natuurlijk geen groot probleem maar wel opmerkelijk.
|
|
|||
|
|||
Als ik de berichten op Twitter begrijp is morgen Sn0wbreeze gereed voor iOS 4. Nog even wachten voor ons als Windows gebruikers (3GS).
Laatst gewijzigd door VonZescao; 22-06-10 om 00:27. |
|
|||
|
|||
Ik ben mijn iphone weer aan het terugzetten Heb ik vanavon nog even plezier!
|
|
|||
|
|||
Sn0wbreeze komt waarschijnlijk morgen. Hij is bezig met een tool dus ben benieuwd! Toch heb ik liever iets als Spirit want dit is gewoon veel makkelijker en kan er minder snel wat fout gaan.. We zullen het zien!
|
|
||||
|
||||
Hey,
als ik bij itunes 9.2 op werk bij druk krijg ik deze melding! Wat kan ik doen om naar ios 4 te gaan? Groetjes |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb heel wat zitten lezen in deze post, maar een aantal dingen zijn me toch nog niet helemaal duidelijk geworden:
- Is nou wel of niet een jailbreak voor een 3gs met nieuwe bootroom? - Wat houdt precies die gm in? - Is er een unlock(dus niet jailbreak) voor een 3gs(met nieuwe bootroom) op 3.1.3? Ik heb namelijk een 3g, officieel simlockvrij, die ik wel wil updaten naar de originele iOS4, maar wel met jailbreak, dit is toch mogelijk? En ik heb een 3Gs liggen met nieuwe bootroom, die ik moet unlocken, maar is nog wel geactiveerd op 3.1.3(maar die simkaart heb ik niet zelf om te activeren), kan ik die dan al wel updaten en jailbreaken of moet ik dan nog wachten? Alvast bedankt!! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 17 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 17 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|