Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Boris1991 mischien een domme vraag, maar ik heb nu een 3GS met modemfirmware 04.26.08 (oud dus) terwijl ik op 3.1.3 zit. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Met een 3GS kun je beter nog even wachten met updaten naar iOS4 totdat de juiste jailbreak uit is. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Maar snowbreeze maakt toch ook gebruik van oude bootrom dus heb ik ook niks aan omdat ik op 4.0 zit?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@jrgn; bedankt.
33!! jeuj . Kom maar op met jailbreak voor oude bootroms! Nu maar weer wachten.
Doe mij maar 10 bier! *Overigens; iPhone 6S 16GB & iPad 4 16GB. Laatst gewijzigd door RioolDokter; 22-06-10 om 10:38. Reden: Bedankje toegevoegd. |
|
|||
|
|||
shit, ik heb altijd spirit op 3.1.3 gebruikt en heb nooit 3.1.2 jailbreak gebruikt,
dit betekend dus dat ik niet meer terug kan naar pwnagetool, toch? ofwel? |
|
|||
|
|||
Citaat:
volg zijn twitter dan kom je er snel genoeg achter wanneer hij klaar is. Ook handig is de twitter van het iphone devteam en musclenerd. iH8sn0w (iH8sn0w) on Twitter iphone_dev (iphone_dev) on Twitter MuscleNerd (MuscleNerd) on Twitter |
|
|||
|
|||
Ik heb momenteel een 3G met os 3.0 die was geJB en unlocked met ultrasn0w. Nu, gisteravond zag ik dat in Cydia er een nieuwe versie was van ultrasn0w, samen met 3 andere updates. Dus ik doe een complete update, maar halverwege de installatie valt hij uit, en sindsdien start Cydia niet meer op.
Los ik best eerst dit probleem op voor ik naar 4.0 ga? Of maakt het zo niet uit? Alsook, moet ik best ergens die tags op die server van saurik zetten zodat ik altijd nog terug kan? Of werkt 3.1.3 nu zeker? Ook, om zeker te zijn, ik hang af van een unlock, kan ik na het JB de iPhone wel gebruiken? Moet ik in Cydia alles opnieuw installeren of staat ultrasn0w er dan nog op? Bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Voeg Code:
http://thebigboss.org/betarepo |
|
||||
|
||||
SBsettings heeft een update gekregen en werkt perfect op iOS4, beta repo is dus niet nodig.
Net zelf nog getest. |
|
|||
|
|||
Denk dat we dus nog wel even kunnen wachten op een jb voor 3gs nieuwe bootrom.
|
|
||||
|
||||
Hier werk ook JB op iOS 4.
Ik heb de 3G met RedSn0w gejailbreakt.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ok thanx, ik ben nog niet zover. Me 4.0GM net vervangen met Final Build. Alleen Cydia heeft nog niet echt veel zin om te updaten. Blijft hangen bij updating packages. Maar het zal dan ook wel erg druk op de servers van Saurik zijn
|
|
|||
|
|||
Ja. Maar ze te zien ja die daar niet mee bezig.
Zit nog steeds te twijfen of ik naar ios4 zal gaan, dan maar even geen TomTom etc.. |
|
|||
|
|||
Wat ik trouwens niet begrijp is of je "Bootrom" ook geupdate word met iOS4? Mijn iPhone 3GS 16 GB is al bijna een jaar oud dus heb ik dan nog een oude bootrom of niet? Kan iemand dit helder uitleggen..
|
|
|||
|
|||
lijkt dat ik een custom ipsw heb gemaakt voor 3gs
|
|
|||
|
|||
Ik draai nu een tijdje met de GM IOS 4 op mijn 3g (JB) is er een reden om nu de final release er overheen te zetten? Of is deze identiek (behalve het games centre).
PS: draait verder prima dus wat dat betreft geen reden op te updaten. |
|
|||
|
|||
je moet bij je serienummer kijken, is het 4 en 5 getal kleiner of gelijk aan 40 dan heb je WAARSCHIJNLIJK (dus geen 100% zekerheid!!) een "oude" bootrom.
|
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|