Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb WMware Workstation op me pc staan met windows xp virtueel. Ik zal een oude iTunes versie downloaden en uitproberen. Ik laat je het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb WMware Workstation op me pc staan met windows xp virtueel. Ik zal een oude iTunes versie downloaden en uitproberen. Ik laat je het resultaat zo wel weten.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik kan redsn0w niet opslaan??(0.9.5)
er staat alleen dat ik kan openen:S |
|
|||
|
|||
ik kan redsn0w niet opslaan.. kan alleen op openen klikken:S???
|
|
|||
|
|||
Hier wil ik ook meer duidelijkheid over! Kan iemand een link sturen hoe ik dit kan checken?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hij blijft bij mij dit aangeven:
unable to recognize specified ipsw heb deze Fw: iPhone2,1_4.0_8A293_Restore.ipsw en heb redsnow 0.9.5b5-3 hij doet het ook niet met de redsn0w_win_0.9.5b5-2 greetz |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Link: How to check your iBoot version in Windows (or Mac) - Mac Forums Citaat:
Laatst gewijzigd door VonZescao; 22-06-10 om 16:20. |
|
|||
|
|||
hij blijft bij mij dit aangeven:
unable to recognize specified ipsw heb deze Fw: D:\iPhone1,2_3.0_7A341_Restore.ipsw hij doet t dus niet?? help aub? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je de moeite zou doen om de eerste post van dit topic te lezen had je allang geweten dat redsn0w op dit moment NIET met een 3GS werkt^^ |
|
|||
|
|||
links voor redsnow zijn overleden
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Even een korte waarschuwing, als je een iPhone 3G met redsn0w jailbreakt, dan werkt de applicatie iBooks niet meer.
|
|||
|
|||
Ik heb alles gedaan wat hierboven staat, JB is ook gelukt. Nu synct itunes me apps niet meer met me iphone...Iemand een idee? Cydia logo is ook gewoon wit.
|
|
|||
|
|||
Als hij de ISPW niet 'recognised', dan denk ik (denk!) dat je mogelijk niet de (juiste?) ISPW in itunes hebt gerestored (Shift + Herstel/Restore en dan ispw van uw iphonemodel kiezen).
! Ik ben niet zo een kenner, maar dit lijkt me 'logisch' aangezien redsn0w de ISPW niet herkent, daar je deze gewoon nog niet op je iphone hebt gezet. Ohja nog iets, maak een reservekopie voor je aan dit alles begint! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
eerst backup gemaakt (uiteraard) ik heb toen me iphone geupdate via itunes (dus niet een zelf gedownloade firmware, maar gewoon op update gedaan via itunes. toen hij klaar was, alles even gecontrolleerd. je backup terugzetten en toen redsnow gebruikt en toen na dit ipsw bestand laten wijzen (die ik ook had gedownload, zelfde wat jullie hadden gedaan) op de een of andere manier accepteerde itunes het ook niet bij mij, maar om het vervolgens daarna met redsnow te gebruiken werkte zonder problemen voor mij. hooop dat jullie dit wat helpt Laatst gewijzigd door pgorel; 22-06-10 om 16:42. Reden: toevoeging |
|
|||
|
|||
Wachten kan zoooo lang duren...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
het van cydia is een bekend iets, je moet de source Index of /cydia-3.7/ toevoegen die laten updaten en dan zul je zien dat het icoontje gewoon weer het bekende plaatje wordt. (letop het updaten kan ff duren, en de eerste keer dat je cydia opstart is Wi-Fi aanzetten geen overbodige luxe... (weet niet of het noodzakelijk is de eerste keer) |
|
|||
|
|||
De downloadlink van redsn0w geeft een 404... Heeft iemand een andere bron? Bvd
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En dat is nu precies waarom iedereen zit te wachten op een nieuwe release van redsn0w of sn0wbreeze... En aangezien jij een 3Gs hebt, jij dus ook! |
Er zijn 16 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 16 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|