Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kjdekoning Twee andere forumleden hebben hem er ook opstaan en het lijkt allemaal goed te gaan. De custom firmware is gemaakt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb de how to van iClarified gebruikt, geen problemen hier. Enkel het laden van de packages in Cydia duurde eeuwig, ne een reboot opgelost.
|
|
|||
|
|||
Ha! Het is mij nu ook gelukt, met een 2e Custom Firmware. Deze keer had ik de custom logo's uitgezet (ik vind die ananas niet zo mooi), en ook Activation uitgezet. Activatie werkt namelijk prima via iTunes, dus je hoeft dat niet in de firmware te hacken.
iTunes is nu m'n apps terug aan het zetten, en daarna lekker pielen met iOS 4.0 op mijn 3GS! |
|
|||
|
|||
de site voor red sn0w is te druk, iemand anders nog een link om het te downloaden? wil graag die 4.X
|
|
|||
|
|||
Ik heb baseband 05.12.01, kan ik de custom firmware van kjdekoning gebruiken? en heeft deze custom logo's?
|
|
|||
|
|||
Ik probeer die costum filmware maar ik heb foutmelding 1600 en 1604 gehad. Wat nu? Ik heb dfu en recovery mode gerpobeert...
|
|
|||
|
|||
Dus je kan in iTunes nu gewoon updaten naar iOS4.0, en niets meer met shift update ofzo? dit was vroeger not-done, daarmee dat ik even bevestiging vraag.
|
|
|||
|
|||
top - moet je na stap 3 weer syncen met itunes? zit niet achter mijn 'sync computer' en ben nogal ongeduldig
|
|
|||
|
|||
is er activatie bij de costum van kjdekoning?
|
|
|||
|
|||
Als je je zorgen maakt over je baseband dan heb je vast een ge-unlockte iPhone (simlock illegaal verwijderd). Ik denk niet dat je dan nu al 4.0 kan draaien op een 3GS. Tenzij je wil downgraden naar een iPod.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook een vodaphone simkaart erin, met een iphone 3g 16gb. En bij mij kon ik hem wel unlocken (als hij in connect to itunes mode staat) ik heb me iphone ff los gekoppeld, om ff me pin in te toetsen. Toen kon ik nog niks omdat hij in installatie modus stond, maar toen weer aangesloten aan itunes, en die heeft alles afgemaakt. Dus ik draai nu 4.0 officiele release + jailbreak + vodaphone sim |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Sorry voor nog een post maar is er nergens anders die red sn0w te downloaden? Die link aan het begin doet het niet omdat het te druk is :| Zou iemand mij kunnen helpen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee, is niet geunlockt, gebruik gewoon t-mobile
|
|
|||
|
|||
Wat ik gedaan heb om hier uit te komen is: een custom 3.1.3 firmware gemaakt met PwnageTool.app en in /etc/hosts de regel "74.208.10.249 gs.apple.com" toegevoegd. Daarna in recovery mode deze custom 3.1.3 geïnstalleerd. Dan ben je weer terug bij af (3.1.3 met jailbreak). Dit werkt alleen als je SHSH blob bij Saurik geregistreerd staat.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb net alles hier gedownload, staat ook de redsnow versie. En een handleiding, perfect draaid super hier! http://www.iphoneheat.com/2010/06/ja...n0w-0-9-5-bet/ Laatst gewijzigd door pgorel; 22-06-10 om 14:38. Reden: link toevoegen kan handig zijn |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|