Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) dat wat ik zei is een andere foutcode, never mind dus...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dat wat ik zei is een andere foutcode, never mind dus
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
En hoe klinkt de juiste oplossing wel dan? Dit is echt crap..
[EDIT] Ik installeer nu 3.1.3 en dan hopelijk iOS 4 GM.
iPhone 3G firmware 4.1 (jailbreak) Laatst gewijzigd door Doblie; 22-06-10 om 15:13. |
|
|||
|
|||
Achtergrond
Weet iemand ook hoe je gewoon kan zorgen dat er geen achtergrond is? In de lockscreen vind ik geen probleem, maar op de achtergrond achter de icoontjes wil ik eigenlijk gewoon geen achtergrond maar kan die optie nergens vinden. Iemand wel die dit heeft gevonden? En ik hoef geen optie dat ik gewoon een zwarte achtergrond instel haha....
anyone?thnx in advance |
|
|||
|
|||
Wellicht kan dit met de toekomstige update van Sn0wbreeze. Restore met een schone iOS4 en vervolgens restore met een aangepaste, jailbroken en unlocked, versie. Ik zou het niet weten.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik wil graag mijn iphone 3gs met ios 4.0 jailbreaken. Nu weet ik als je de nieuwe bootrom hebt, je dan niet kan jailbreaken. Maar stel ik wil het toch proberen en het lukt. Dan krijg je toch een tethered jailbreak (dus dat je met behulp van een computer je iphone op moet starten?)
Zo ja?... Als ik het risico wil nemen om dat te doen. Is het dan ook mogelijk je iphone alsnog te herstellen via itunes of gaat het dan mis??? |
|
|||
|
|||
Bij mij 3GS ook een foutcode 1604 als ik de custom firmware herstel. Hopelijk komt Snowbreeze 1.6 vandaag nog. Ben al sinds gisteravond niet meer bereikbaar.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik kan dit nog niet met 100% zekerheid zeggen maar je moet dus eerst deze stappen: Downgrade iPhone 3GS OS 4 beta to 3.1.3 with Cydia SHSH | jailbreak
doorlopen en een dan onderaan de blog kijken. Je moet ook ergens een 3.1.2 of 3.1.3 gepwnde versie vandaan halen. Laat het ons maar weten! |
|
|||
|
|||
Ik heb jailbreak voltooid, nu wou ik Cydia openen voor de unlock, maar hij blijft hangen op een zwart scherm. What's up?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wacht wel ff |
|
|||
|
|||
Haha tja het is proberen waard zeg ik. En als het fout gaat dan ga ik gewoon weer terug naar 4.0 officieel en wacht ik ook lekker rustig af wat GeoHot doet.. Maar voor de mensen die het dus willen proberen, het zou in theorie moeten lukken!
|
|
|||
|
|||
Als ik hier dus uit de laatste 10 pagina's afleidt, dan zitten de meeste met de "foutmelding 3002".
Op sommige Engelstalige site's las ik dat Itunes 9.2 verhinderd om via een custom-ipsw bestand te updaten. Vandaar die foutmelding. Hoe kunnen we dit oplossen? En men volgende vraag geldt nog steeds.... kunnen we niet updaten door de originele iOS 4.0 van Itunes eerst te downloaden en daarna via redsn0w te jailbraiken? En waar bewaard Itunes dit reeds gedownloade bestand? |
|
|||
|
|||
Als DEV Team hun Rednsnow tool update met 3Gs support wel
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Oplossen: oude itunes installeren? Je bent dan wel heel je bibliotheek kwijt en alles! Dus het is maar hoever jezelf wilt gaan! Ook raak je je backup kwijt van je iPhone.. Voor degene die niet moeilijk willen doen kunnen volgens mij het beste wachten..
|
|
|||
|
|||
hee even vraagje: kan je de officiele ios4 ook jailbreaken?
alvast bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|