Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) De iPhone kan niet worden bijgewerkt. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (3002). En nu? [EDIT] ik vraag me ook af wat Kruppelgeest ofzo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
De iPhone kan niet worden bijgewerkt. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (3002). En nu?
[EDIT] ik vraag me ook af wat Kruppelgeest ofzo vraagt.. kan ie gewoon naar 4.0? Wat houdt die GM in, is die benodigd? Alweer ontbreekt een handleiding voor 'amateurs'.
iPhone 3G firmware 4.1 (jailbreak) Laatst gewijzigd door Doblie; 22-06-10 om 14:44. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Wat is 3002 en wat kan ik eraan doen? Ik heb het volgende gedaan:
Die iOS4 GM gedownload.. met alt ingedrukt op werk bij gedrukt, firmware iOS 4 GM geselecteerd en na het schermpje met de activeringsserver geeft hij de foutmelding. |
|
|||
|
|||
Hey zojuist gejailbreaked (Iphone 3G, ios4)... alleen mijn cydia icoon is GRIJS... WTF? En hij blijft hangen op downloading packages... iemand enig idee? Ik kan ook niet ultrasnow uitvoeren omdat een gedeelte van mobilesubstrate ontbreekt
|
|
||||
|
||||
Oke, niemand weet 't dus. Ik ga m'n iPhone herstellen.
|
|
|||
|
|||
Dat komt door de suarik server die je nog in je host file hebt zitten waarschijnlijk ff eruit halen dus De Saurik server heb je als het goed is ooit eens moeten invoeren om terug te gaan naar 3.1.2 ofzo.. maarja, waarschijnlijk ben ik nu al te laat
Laatst gewijzigd door trevisnl; 22-06-10 om 14:58. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
in Cydia of wat?
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone 3gs uit het buitenland, dus niet de originele simkaart (om te activeren). Dit toestel is simvrij en gejailbreakt geweest. Ik heb geupdate naar iOS4 zonder na te denken. Is het mogelijk om met de Redsn0w etc die binnekort uit gaan komen waar iedereen op wacht, mijn toestel te activeren en jailbreaken? En daarna via cydia of dergelijke unlocken indien nodig?
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu 3 verschillende 3g iphone gejailbreaked maar bij 1 heb ik bovenin het icontje staan dat de rotatie van het scherm gelockd is, iemand enig idee hoe je dit weer activeerd?
ps Cydia doet er heel lang over om de packages te dl dus geduld, alles werkt top ben er heel blij mee. Laatst gewijzigd door gogo49; 22-06-10 om 15:12. Reden: rotatie scherm kun je uit en aanzetten door 2x maal homebutton en dan helemaal naar rechts swiepen |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je ze jailbreaked en ook unlocked? of alleen jailbreaked? Als je allebei hebt gedaan? Met welke firmware versie? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
kan iemand mij even verder op weg helpen door mij toe te voegen op MSN? PM dan ff..
|
|
|||
|
|||
Ik krijg steeds de foutmelding "3002" bij het updaten naar iOS 4.0 aan de hand van het iPhone1,2_4.0_8A293_Restore-bestand.
Kan ik niet updaten met het originele bestand via itunes? En om deze dan te jailbreaken waar kan ik dit origineel bestand dan vinden via de browser in redsn0w? |
|
|||
|
|||
Iemand al geprobeerd om vanaf 4.0 (orgineel) op de iPhone 3GS terug te gaan naar 3.1.3 (gepwnd) door middel van Saurik server en daarna de custom firmware 4.0 weer erop zetten met cydia erin? Dit wil ik vanavond gaan proberen.. Hoop dat het lukt!
|
|
||||
|
||||
@Buzze, dat probleem heb ik ook. Er is een rare oplossing voor, nog nooit van gehoord.. maar deze topic is een beetje deaud.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Helemaal niemand met een antwoord? |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|