Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mdiersma2 Hij is uit mensen... jailbreaken voor de 3gs !!! we gaan het eens proberen Pfff lees eerst eens dit gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Eigenlijk is t geen jailbreaker, ik vind het meer een updater van 3.1.3 naar 4 met behoud van je JB. Laatst gewijzigd door SpoonNL; 22-06-10 om 22:54. |
|
|||
|
|||
Hahaha , ik had ook mn laatste JB met Spirit gedaan , dus zou custom niet werken , dus met behulp van tinyumbrella weer naar originele 3.1.2 gedowngrade , jailbreak met Blackrain en daar dan een custom 3.1.3 over (met snowbreeze gemaakt) , dus nu ben ik klaar voor de 4.0 custom , laat maar komen !
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ben overigens al bezig met maken van de firmwares, Heb voor de 3G al alle FW's. Ben nu bezig 4.0 te downloaden voor de 3GS en iTouch Topic wordt gemaakt als ik alles heb geupload enz. |
|
|||
|
|||
Dag allen,
Ik probeer mijn iPhone 3G te jailbreaken. Het is de eerste keer dat ik jailbreak en snap van alle taal die hier uitgeslagen wordt helemaal niets. Maar... ik heb het stappenplan gevolgd van dit topic en zodra ik mijn IPSW-file selecteer zegt het programma "Unable to recognize specified IPSW" Ik heb dus een iPhone 3G met 4.0GM en draai op Win7ult. En ik wil jailbreaken met redsn0w 0.9.5b5-3. Weet iemand een oplossing? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Oke. Kan niet wachten om het uit te proberen. Heb aan een vriend van me een reserve toestel geleend. Kan me iphone niet gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
(als je toch bezig hebt )Verzoekje: Ik ken iemand die heeft een 3GS op 3.1.3 en die moet ge-activeert worden. Heb je ook daar iets voor? |
|
|||
|
|||
hmm dus nog steeds geen jailbreak voor de 3GS met nieuwe bootrom?
Maar had nog ff een vraagje...ik kan mijn bootrom niet achterhalen! Ik volg de instructies maar heb windows 7, iBoot kan ik niet vinden bij die devices??? |
|
|||
|
|||
Blijkbaar was de reden dat de custom firmware niet werkte echt wel Spirit , met de Snowbreeze 3.1.3 werkt de custom 4.0 firmware die hier eerder gepost is perfect , heb normaal kunnen restoren en alles werkt naar behoren.
|
|
|||
|
|||
Kun je die link geven? Kan ik hem wel erop zetten? Had gister de officiele firmware 4.0 erop gezet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dus als ik het goed begrijp heb jij 4.0 custom FW met een snowbreeze 3.1.3 JB?
|
|
|||
|
|||
De grote vraag blijft dus nog... Wanneer komt de JB voor 3.1.3 met spirit. En zal die net zo makkelijk zijn als de spirit? Want de trucs waarmee iedereen nu bezig is.... Snap ik niks meer van
|
|
|||
|
|||
Heb hem draaiend hoor, 4.0 gejailbreaked op de 3GS 32GB. FANTASTISCH!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wat ik mij nu afvraag als je de upgrade naar 4.0 hebt gedaan via itunes en je doet deze jb uitvoeren kun je hem daarna ook simlockvrij maken? (iphone 3g)
Tevens onderaan de post zie ik allemaal handelingen die je extra moet uitvoeren voor multi tasken onder andere, maar je kunt dit toch al aanzetten in het keuze menu of is dit alleen mogelijk met 3g en niet met 3gs? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een vraag over mijn bootrom:
Ik lees overal dat de nieuwe bootrom 359.3.2 heet. De bootrom van mijn iPhone is 3.59. Dus zonder de .2. Is dit de nieuwe of de oude bootrom? Laatst gewijzigd door Furies; 22-06-10 om 23:21. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|