Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tazzie85 Nog maar een keer de vraag stellen.. Bij iedere iPhone1,2_4.0_8A293_Restore.ipsw file die ik download zegt redsn0w dat ie hem niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
nogmaals kan iemand me vertellen wat ik kan doen tegen het feit dat cydia steeds blijft hangen tijdens adden van de apt in de how to? tevens het multitasken enz moet ik dat handmatig erop installeren bij een 3g of doet dat het meteen na de jb? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan dit proberen : 1) Download USBView 2) Start USBView on your PC. 3) In “options”, check off ”config descriptors” (enable). 4) Hit F5 on your keyboard to refresh. 5) Scroll down until you see ”Apple Recovery (iBoot) USB drive”, and click on it. 6) Look for ECID in right navigation pane. 7) Copy the 16 digits that follow the ECID. Download Umbrella and extract to desktop. 1) Double click umbrella.jar 2) Enter your ECID in the box provided 3) Select Device Version from the list 4) Select SHSH Repository from the list 5) Click Submit Tinytss zit nu ingebouwd in umbrella dus als je ziet dat je 3.1.2 of 3.1.3 shshs gecached is kan je downgraden naar die firmware(terwijl tinytss draait) met itunes en dan jailbreaken met de tools die daarvoor beschikbaar zijn (NIET spirit) en dan een custom 4.0 erover. Gaat wel alleen maar werken met de oude bootrom én als je shsh files in cydia gesaved hebt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt!! Ik ben nog niet zo thuis in de fora.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ff tussendoor. Zit op 3.1.2 iphone 3g met jb. Als ik nu ga lopen updaten enzo hoe zit het dan met al je in de loop
der tijd gedownloaden cydia apps en alles wat erbij hoort? Gr. Jur |
|
|||
|
|||
Oke, ik heb het idee dat dev-team nog wel even bezig is om de final version van redsn0w te releasen, zodat ook MC modellen gejailbreaked kunnen worden..
|
|
||||
|
||||
Faaaack, downgraden naar 3.1.2 lukt ook niet. Heb die SHSH files ook nooit gesaved.
Dus nu maar hopen dat er gauw een Jailbreak komt voor de gewone 4.0 denk ik maar.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Alles werkt naar behoren maar geen jailbreak en geen unlock. Ik kan er nu alleen maar naar kijken en Wi-Fi'en |
|
|||
|
|||
Alles is goed gegaan maar weet ook iemand hoe ik Rock your phone er nu weer op krijg ?
Kan hem niet via cydia vinden, iemand een oplossing hiervoor. Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Die staat gewoon in Cydia hoor , in de Modmyi repo : Index of / |
|
|||
|
|||
Oh ik. Dacht dat je Spirit gebruikt had, omdat je reageerde op een Spirit gebruiker.
|
|
|||
|
|||
Hier is ook de jailbreak gelukt.. alleen de app van Cydia is wit nu.. is dat normaal? Heb net Cydia opgestart is nu aan het reorganizing'n
|
|
|||
|
|||
Beste,
Ik heb mijn Iphone (Old bootrom) net geupdate naar de Os 4, maar ik krijg hem niet ontlockt. Redsnow blijft inderdaad zeggen dat hij de IPSW niet herkent. (Nogthans van de juiste site afgehaald) Kan iemand me helpen? Groetjes |
|
||||
|
||||
Citaat:
Lees jij post 1 eens door. Want daar staat het gewoon in... |
|
|||
|
|||
i8snow heeft testversie van snowbreeze uitgedeeld voor de 3GS volgens zn twitter
|
|
|||
|
|||
@ mynx
De repo van modi my is dat gewoon Index of / want als ik deze probeer toe te voegen aan source dat pakt hij niet. Is er een andere repo die rock ook heeft staan, heb rock nodig voor mijn programs the restoren. Berdankt. ysco.. |
|
|||
|
|||
Hee
Ik heb iPhone 3G Spirit JB op 3.1.3 met modemfirmware 05.12.01. Ik heb begrepen dat je Spirit JB iPhone niet op iTunes 9.2 mag aansluiten. Of wel? Zo ja; werken deze stappen dan voor mij? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Idd, het enige probleem is dat ik geen Mac heb ter mijn beschikking. Daarmee met Redsnow was het mogelijk volgens mij om in windows nu ook te doen. Dus is er nog iets dat ik kan doen? |
|
|||
|
|||
@ Mynx
Als ik rock via repo modmyi probeer te installeren dan krij ik een fout, krijg hem zo dus niet geinstalleerd.Is er een andere repo die rock heeft staan of staat rock ergens als een deb file ? Ik krijg deze fout, http://apt.modmyi.com Open nodename nor servername provided or not know. Bedankt. ysco.. Laatst gewijzigd door ysco; 23-06-10 om 01:11. |
Er zijn 14 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 14 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|