Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door floa1512 Verder vind ik dit wel off topic. vond ik ook, vandaar....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit op f0recast staan , kan ik dan jailbreaken met een custom firmware en daarna unlocken met ultrasn0w ?
Gaat dit denk je ? Grtz! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waar ligt dit aan en hoe kan ik dit verhelpen?? Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hello guys, i found lots of users worried about finding the BootRom version of their iphones. Here is a solution. To check iPhone 3G/3GS bootrom version: Put your iphone in DFU mode. (Connect your iPhone to iTunes, turn off, click power+home button for 10 seconds, leave POWER button after 10 seconds, holding HOME button) iTunes will detect your iPhone in recovery mode. Go To: Start->Control Panel->Device Manager In Universal Serial BUS Controller, you will find Apple Mobile Device USB Driver Right Click and go to Properties, go to Details tab and select "Device Instance Path" from the drop down list box. In that information, u will find [iBoot-359.x] at the end. Thanks & Regards a_atish007 |
|
|||
|
|||
Hoi, ik heb een 3GS met oud bootrom kan ik redsnow ook gebruiken??
Iphone zit op de bekende itunes stekker (noodscherm) thx |
|
|||
|
|||
Hallo. Ik heb op mijn iPhone 3G ios 4 met wallpaper en multitasking Alleen is hij nu een beetle traag. Nou is mijn vraag. Kan ik ook de wallpaper uitschakelen? Mvg Ruben
|
|
|||
|
|||
Hallo mensen
nadat ik de update heb gedaan van os 4.0 en gejailbreaked probeerde ik me reserve kopie terug te zetten maar ik kreeg een foutmelding Dit is de fout melding (-402620415) graag hulp thnx |
|
|||
|
|||
Ik wil mijn iphone 3g jailbreaken en unlocken, maar moet ik daar nou de final voor gebruiken of de GM versie?
En wat is de naam van de GM versie zodat ik die kan vinden op google? |
|
|||
|
|||
ik heb een iphone 3gs (een van de eerste)
maar ik heb al geupdated naar OS4, is het nog mogelijk om te jailbreaken?? |
|
|||
|
|||
Heb je hem ooit gejailbreaked? Als je de SHSH's heb opgeslagen kan het wel ja. Dit kon je zien in Cydia. Zo niet dan gaat het hem niet worden.
|
|
|||
|
|||
Ik wil mijn iphone 3g jailbreaken en unlocken, maar moet ik daar nou de final voor gebruiken of de GM versie?
En wat is de naam van de GM versie zodat ik die kan vinden op google? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Volgens mij moet ik een host adres nu gaan aanpassen in mijn PC, welk adres is dat en waar komt deze te staan? oude bootrom/3GS Laatst gewijzigd door Harley4; 25-06-10 om 12:51. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Probeer dit ff download ireb op www.ih8sn0w.com dan moet je de 3g selecteren is gelijk ook voor de 3gs vandaar de 3g, en dan op get out of recovery loop dan moet libs (ofzo iets geeft hij zelf aan ff installeren en dan kan je hem uit de recovery loop halen door 1 druk op een knop het spreekt voorzich ik had gister het zelfde probleem en is nu gefixt succes nog vragen pm me maar su66!! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik vind men Ipod niet in Windows Verkenner dus kan ook die IPSW file niet vinden...
|
|
|||
|
|||
Bij redsnow gaat die niet verder dan de laatste stap. Ik krijg dan downloading jailbreak data en redsnow zegt;
Citaat:
Er gebeurd dan niks meer ook niks als ik op finish druk iphone zegt alleen downloading jailbreak data. Help. Iphone 3G 8gb |
|
|||
|
|||
Beste Mensen,
Ik heb vraag : Heb een iphone 3GS 32gb wit oudbootrom week 36 Was ooit gejailbreaked/unlocked , is per ongeluk naar 3.1.3 geupdate Weet niet uit welke land deze komt Staat nu al weken op de noodscherm (itunes stekker tbv activatie) Wat zou de oplossing kunnen zijn?? Redsnow is alleen voor de 3G CFW kan niet moet een geactiveerde/jailbreaked foon Ik weet niet meer snif snif... Bedankt!!! |
|
|||
|
|||
Als ik met redsn0w het .ipsw op wil zoeken zegt hij: Unable to recognize specified IPSW
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? (Sn0wbreeze geeft ook al een soort gelijke fout) |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|