Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hoelang gaat het nog wel niet duren voor de jailbreak van de nieuwe bootrom?? dacht dat ze er mee bezig waren en dat het niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoelang gaat het nog wel niet duren voor de jailbreak van de nieuwe bootrom??
dacht dat ze er mee bezig waren en dat het niet zo lang duren mja... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Redsn0w of Pwnage Tool
Hallo,
hoe kan ik mijn iPhone 3G het beste jailbreaken, met Redsn0w of met Pwnage Tool? En kan ik hem dan unlocken met Ultrasn0w? |
|
|||
|
|||
Citaat:
open iphone aansluiten en dan komt er bij mij: Device Detected - Device: iPhone3GS 4.0 (8A293) Model: MC131KS/A Name: iPhone Baseband: 05.13.04 - 6.4_M3S2 als je je shsh wilt opslaan van boven shsh opslagen klikken |
|
|||
|
|||
is het al mogelijk een 3gs 3.1.3 te jailbreaken bij fw 4.0 wanneer deze eerst met spirit jailbroken is?
|
|
|||
|
|||
Geweldig mijn iPhone komt uit Luxemburg iemand een sim?? LUXGSM ruilen tegen orange Fr. Of at& t of O2 of t-mobile USA of Movistar SP of Vodafone please!!!!
|
|
||||
|
||||
Even mijn ervaring met jullie delen...net met redsn0w de buitenlandse 3G van mijn vriendin geüpdatet naar ios4, geactiveerd en unlocked. Ging als een trein
|
|
||||
|
||||
Ik zou de iPhone gewoon officieel updaten naar 4.0 (wel eerst een backup maken), en daarna jailbreaken met Redsn0w. Bij Redsn0w moet je dan het bestand kiezen waarmee je de iPhone hebt geupdate, ik weet niet precies waar die staat bij een mac. Als je de iPhone hebt gejailbreaked en je hebt Cydia, kan je Ultrasnow installeren.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Op tweakers hebben anderen ook last van dit fenomeen. Eén van de oplossingen staat hier. Ik heb het nog niet kunnen uitproberen omdat die iPhone even niet hier is. Het is maar een tip. Maar misschien kan de update voor IOS4 die vandaag zou komen het probleem ook oplossen?
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tutorial. Echter ben ik deze vaker op internet tegengekomen en het is nog geeneen keer gelukt.
Ik heb een iphone 3g model: MC139DN Officiële upgrade naar ios4.0 (8A293) Wanneer ik dit alles doe met redsn0w dan gaat alles goed, totdat de iphone opnieuw op moet starten. redsn0w bijft zeggen: "waiting for reboot" en hij start gewoon niet op. Weet iemand wat dit kan zijn? Ik heb zelfs al geprobeerd om te triggeren dmv de usb er uit en er terug in te doen. Iemand dit ook gehad of iemand tips? THNX!! |
|
|||
|
|||
was een grote knutsel partij maar mijn 3G is weer updated
wel een vraagje multitasken en battery percentage werkt dat meteen of moet je nog wat veranderen (heb redsn0w gebruikt) |
|
|||
|
|||
Is het ook mogenlijk om me al gejailbreakte Iphone 3g met versie 3.0 in 1x te upgraden naar IOS4?? En dan ook gelijk weer te unlocken? Zo ja, kan iemand me even linken naar een goede uitleg? Ben hier allemaal niet zo in thuis en bang dat ik het verneuk!
Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Yeah gelukt! Bedankt! ;-)
Ik wilde alleen 4.0 als een jailbreak mogelijk was.. Alleen jammer dat TomTom het nog niet doet omdat er geen update is voor 4.0, maar dit komt wel goed!
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Check mijn tutorial die hierboven staat! (filmpje op YouTube) Daar staat precies in hoe je alles draaiend krijgt. Ook kan je bij mijn kanaal kijken hoe je in de instellingen batterij percentage aan kan zetten!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb TomTom V1.4 al een tijd in gebruik hoor! Erg goede navigatie app met iOS 4.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
YouTube - How to jailbreak iPhone 3G / iPod touch 2G (non-MC version) iOS 4 with Windows (UPDATE=FINAL iOS 4) |
|
|||
|
|||
@randyvdmeer
Thanks! Gelijk maar even fixen.. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|