//

Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic

Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door randyvdmeer Check mijn tutorial die hierboven staat! (filmpje op YouTube) Daar staat precies in hoe je alles draaiend krijgt. Ook kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1081  
Oud 29-06-10, 15:39
startel startel is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door randyvdmeer Bekijk bericht
Check mijn tutorial die hierboven staat! (filmpje op YouTube) Daar staat precies in hoe je alles draaiend krijgt. Ook kan je bij mijn kanaal kijken hoe je in de instellingen batterij percentage aan kan zetten!

thanks gelukt vraag me alleen 1 ding af als ik iemand bel krijg ik "doorschakelen actief" als iemand mij belt krijg ik soms "dit gesprek is doorgeschakeld" (laatste weet ik niet precies hoe het er ook alweer stond)
en doorschakelen staat uit dus daar ligt het niet aan

iemand ook problemen mee of iemand die weet hoe je het oplost
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1082  
Oud 29-06-10, 17:29
Excellent Excellent is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 52
Standaard

Ik begrijp het allemaal niet meer.

Ik heb een iPhone 3GS met old bootrom. Ik had hierop staan 3.1.2 jailbroken met Blackra1n. Nu heb ik afgelopen week de update 4.0 er op gezet.

Is hij dan nog te jailbreaken? Als ik namelijk een IPSW download voor mijn versie, dan geeft iTunes een foutmelding: 1600 en 1604. Wat doe ik verkeerd?

Alvast bedankt!
  #1083  
Oud 29-06-10, 18:07
Stigter Stigter is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 10
Standaard

OK kort samen gevat:

3g: alles t/m ios 4 is te jailbreaken
3gs: Alles t/m 3.1.3 is te jailbrekan de ios 4 is nog niet te jailbreaken

Wanneer deze Jailbreak komt is nog niet bekend.
Heb je dus geupgrade naar ios 4 (vanaf apple) en ben je afhankelijk van een unlock, dan heb je nu nog pech. De enige optie is dan een prepaid kaartje van de orginele provider en dan zit daarna met erg dure Ipod.

Heb je al een gejailbreakte telefoon dan kun je hem upgraden m.b.v. de tools zoals beschreven met een custom firmware.
Dit is echter niet mogelijk wanneer je een 3Gs hebt met een orginele 3.1.3 (vanaf apple) en gejailbreakt met Spirit.
  #1084  
Oud 29-06-10, 20:27
elpuntonl elpuntonl is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Stuur een bericht via MSN naar elpuntonl
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door randyvdmeer Bekijk bericht
Heeft het toevallig niks te maken omdat je een MC model hebt...?! Staat bij mij dat je daar geen jailbreak voor hebt met iOS 4...
Niet? Balen, ik dacht dat dit alleen was voor de 3g[S]

Overal op internet zie ik namelijk dat het kan op de 2g, 3g en 3g[S] old bootrom.

Ik nam aan dat dat dus over de 3g[S] ging...

Mmmm... Geduld hebben maar? Of zou het niet komen?
  #1085  
Oud 30-06-10, 09:02
spysical's schermafbeelding
spysical spysical is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dev Team
Update #4: There’s a new redsn0w beta (links were changed above) that should fix any APN or MMS issues that users were seeing. It’s safe to re-run it on an already jailbroken iPhone without restoring…just deselect “Install Cydia” if you do that.
Ook is Post #1 up to date
  #1086  
Oud 30-06-10, 10:43
kevmo kevmo is offline
• iOS 9.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 13
Standaard

Is er al enig zicht op een JB voor iOS4?
  #1087  
Oud 30-06-10, 10:52
RubenJ's schermafbeelding
RubenJ RubenJ is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Arnhem
Berichten: 3
Standaard

Gisteren toch maar de custom iOS4 ipsw op m'n 3GS gegooid, backup en restore ging vrij vlot alleen alle data weer terugzetten nam flink tijd in.
Hierna bleek dat ik geen ontvangst had, even opgezocht en bleek dat ik (m'n door t-mobile geleverde iPhone) moest unlocken en dus de ultrasn0w repro toegevoegd en ultrasnow geïnstalleerd. Na reboot had ik weer netwerk.

Er is nog een lading apps (iTunes store & Cydia) die nog niet onder iOS 4 werken waaronder lockcalendar waar ik erg aan gehecht was maar goed dat is even niet anders.
  #1088  
Oud 30-06-10, 18:22
startel startel is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spysical Bekijk bericht
Ook is Post #1 up to date
en getest hier met een jailbreaking iphone 4.0 en het werkt

thanks spysical voor de update
  #1089  
Oud 01-07-10, 00:42
thomazzz thomazzz is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 17
Standaard

ik heb een 3gs van de eerste lading.
Voor ios4 uitkwam had ik er een isprit jailbreak opstaan, maar vanaf de dag dat er ios4 was heb ik er(tot op heden) een cleane ios4 opstaan.

Kan ik Jailbreaken met redsn0w?
  #1090  
Oud 01-07-10, 09:54
mathijs_ mathijs_ is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 10
Standaard

Nee, dat gaat niet lukken, wordt wachten op de jailbreak voor iOS 4.
  #1091  
Oud 01-07-10, 15:29
egidius's schermafbeelding
egidius egidius is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Berlijn
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RubenJ Bekijk bericht
Gisteren toch maar de custom iOS4 ipsw op m'n 3GS gegooid, backup en restore ging vrij vlot alleen alle data weer terugzetten nam flink tijd in.
Hierna bleek dat ik geen ontvangst had, even opgezocht en bleek dat ik (m'n door t-mobile geleverde iPhone) moest unlocken en dus de ultrasn0w repro toegevoegd en ultrasnow geïnstalleerd. Na reboot had ik weer netwerk.

Er is nog een lading apps (iTunes store & Cydia) die nog niet onder iOS 4 werken waaronder lockcalendar waar ik erg aan gehecht was maar goed dat is even niet anders.
LockCalendar werkt wel, alleen lijkt het alsof het niet zo is. Je installeert het programma, inclusief Cydget (dat ook niet werkt) en krijgt dan in de Instellingen van LockCalendar de mededeling, dat er fouten waren, maar na een reboot staat wel keurig LockCalendar erop. Je kunt wel niks instellen, maar bij mij heeft-ie gewoon de instellingen onthouden van 3.1.2. Misschien werkt het bij jou ook...
  #1092  
Oud 01-07-10, 16:50
RubenJ's schermafbeelding
RubenJ RubenJ is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Arnhem
Berichten: 3
Standaard

@egidius Al een paar keer gereboot, maar ik zal voor de zekerheid toch nog maar eens proberen om ze beiden opnieuw te installeren en te rebooten. Thanks !
  #1093  
Oud 02-07-10, 16:11
groochy groochy is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Paal, Limburg, België
Berichten: 52
Stuur een bericht via ICQ naar groochy
Standaard

ty ! superuitleg en het werkt weer !
__________________
Ik probeer eerst de zoekfunctie en wat topics door te lezen voor ik iets vraag. Moest het al ergens geschreven staan stuur mij dan de link. bedankt
  #1094  
Oud 03-07-10, 10:57
mcblom mcblom is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard Jailbreak met RedSnow Naar 4.0

Help,

Nadat ik mijn iphone heb gejailbreakt met Redsnow zie ik mijn programma's niet meer. Heb alles terug gezet en zie nu alleen de programma's die ik via de store heb gedownload. De programma's die ik via de newsgroep heb gedownload zijn weg. Moet ik nog een handeling doen zodat de programma's weer zichtbaar worden?!
  #1095  
Oud 03-07-10, 22:44
Funske's schermafbeelding
Funske Funske is offline
• iOS 12.1.1
• 11.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 70
Red face 3G naar iOS4 met Jailbreak

Vandaag iOS4 op mijn 3G gezet en alles werkt prima. Daarna jailbreak uitgevoerd en daarna het e.e.a aangepast. het ziet er allemaal goed uit, maar................ ik heb het bestand SBDockBG.png overgeschreven met een oude van 3.1.2. Dat ziet er dus echt niet uit.

Dus mijn vraag is of iemand mij de originele SBDockBG.png uit de map:
System/Library/CoreServices/SpringBoard.app kan bezorgen?
Dat zou heeeel fijn zijn.
Alvast bedankt voor de moeite.
__________________
Have Fun
Funske
  #1096  
Oud 04-07-10, 02:34
AssyriskaFF's schermafbeelding
AssyriskaFF AssyriskaFF is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 32
Standaard

Hmmm, geupdate naar 4.0 en custom firmware gedownload (zonder activatie aangezien hij simlockvrij is) ispw. Redsnow gedownload en gestart maar hij herkent de custom firmware niet. Unable to recognize specified ispw. Wat doe ik verkeerd? DE ispw heb ik via deze site gedownload (5iPhone1,2_4.0_8A293_Custom_Restore.ipsw)
  #1097  
Oud 04-07-10, 12:31
daffidj daffidj is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door startel Bekijk bericht
thanks gelukt vraag me alleen 1 ding af als ik iemand bel krijg ik "doorschakelen actief" als iemand mij belt krijg ik soms "dit gesprek is doorgeschakeld" (laatste weet ik niet precies hoe het er ook alweer stond)
en doorschakelen staat uit dus daar ligt het niet aan

iemand ook problemen mee of iemand die weet hoe je het oplost
Ik heb hier sinds enkele weken ook last van... Welke operator heb je? Ik mobile vikings.
Heb ook geen idee hoe ik dat moet wegkrijgen..
  #1098  
Oud 04-07-10, 17:32
nylezis nylezis is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

Ik wil mijn iphone 3G jailbreaken op os 4.0 met redsn0w, maar als ik met redsn0w wil starten en ik doe de firmware browsen zegt ie: "Unable to recognize specified IPSW."
weet iemand wat te doen?
  #1099  
Oud 04-07-10, 17:34
Funske's schermafbeelding
Funske Funske is offline
• iOS 12.1.1
• 11.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 70
Standaard

Waar heb je dat bestand staan? Ik zou hem even kopieren naar het bureaublad en dan nog eens proberen.
  #1100  
Oud 04-07-10, 17:41
nylezis nylezis is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 93
Standaard

heb ik geprobeerd maar blijft de melding geven

Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 15:25
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic spysical Jailbreak 151 19-01-11 11:39
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 905 19-12-10 22:40
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic XIII Jailbreak 21 09-12-10 22:16
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 213 13-11-10 12:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:50.