//

Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic

Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je een klein beetje het forum leest zie je dat VEEL meer mensen hetzelfde probleem hebben gehad als jij........



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1361  
Oud 09-09-10, 17:07
PaneVino PaneVino is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Nieuw-Vennep
Berichten: 27
Standaard

Als je een klein beetje het forum leest zie je dat VEEL meer mensen hetzelfde probleem hebben gehad als jij.....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1362  
Oud 09-09-10, 23:41
invizion invizion is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PaneVino Bekijk bericht
Als je een klein beetje het forum leest zie je dat VEEL meer mensen hetzelfde probleem hebben gehad als jij.....
Ja dat heb ik inderdaad. Maar ik kon er niet duidelijk uit opmaken waar de oplossing ligt - los van het restoren van je iPhone - . Vandaar mijn post.

Maar alsnog, heb m'n iPhone 3G een restore gegeven (via DFU) en iOS 4.1 zonder jailbreak geinstalleerd. Maar wil toch wel graag jailbreaken. Hoop dat 't snel mogelijk wordt en ook goed gaat (dus zonder dat in een keer de phone.app weg is).
  #1363  
Oud 09-09-10, 23:44
PaneVino PaneVino is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Nieuw-Vennep
Berichten: 27
Standaard

Dan zitten we op dezelfde lijn, want ook ik wacht met smart op de jailbreak! Kan ik eindelijk de provider-iconen aanpassen, de tethering-hack toepassen (hoop ik) en SBSettings voor de brightness instellingen (waar ik altijd te laat achter kom dat ik hem omlaag/omhoog moet doen).
  #1364  
Oud 09-09-10, 23:46
invizion invizion is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 3
Standaard

Ja inderdaad. Ik wil vooral graag wallpaper ondersteuning (wordt bijna gek van die zwarte achtergrond). Daarnaast ben ik altijd erg tevreden geweest over MyWi (als ik uiteraard 3G verbinding had met T-Mobile #fail).

Dus ja, lets hope dat iPhone Dev Team een update uitbrengt voor iPhone 3G!
  #1365  
Oud 10-09-10, 11:53
rohlenforst rohlenforst is offline
• iOS 10.3.3
• 9.3.5
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 38
Standaard

Heeft er al iemand een werkende cusom FW 4.1 gemaakt voor de 3GS oude bootrom?? Zo ja, plaats aub ff een linkje..
  #1366  
Oud 13-09-10, 22:08
maltje maltje is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: ergens
Berichten: 476
Standaard

het is ok nu
  #1367  
Oud 15-09-10, 06:40
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Wil dit even met jullie delen ;

A new exploit called the SHAtter Jailbreak will allow all iOS users including iPhone 4, iPhone 3GS,* iPhone 3G, iPhone 2G, iPad, iPad 3G, and iPod touch to jailbreak their mobile devices for life. This is BIG news for those that jailbreak their iDevices. With SHAtter, the jailbreak community will always have their jailbreak. Apple won’t be able to patch the SHAtter jailbreak exploit, and the cat and mouse game with Apple and jailbreakers will most likely end.

According to a page on The iPhone Wiki (Google Cache), the SHAtter jailbreak is the first exploit in the S5L8930 that will allow unsigned code execution to create a tethered jailbreak for life, and as an initial vector for all new untethered exploits to come. The SHAtter jailbreak vulnerability, exploitation and payload were created by pod2g and posixninja. No release date for the SHAtter jailbreak download has been announced yet.

If you want to jailbreak iOS 4.1, stay tuned. We will post more details about the SHAtter jailbreak as we get them. Feel free to follow @QuickPWN on Twitter for the latest news on the SHAtter jailbreak.
  #1368  
Oud 18-09-10, 14:21
spysical's schermafbeelding
spysical spysical is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 730
Standaard

Ik ga ook een nieuwe handleiding schrijven als deze uit is.
Even wachten dus
  #1369  
Oud 19-09-10, 16:41
Elien94 Elien94 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 22
Standaard

Ik raakte zomaar beltegoed kwijt en toen ik een data blocker instelde kon ik niet meer smsen, dus toen ben ik van 3.0 naar de nieuwste firmware gegaan (4. nogiets) en nu weet ik niet meer hoe ik uit het emergency call screen kom. Kan iemand even snel zeggen hoe ik hieruit kom? (ik weet dat hierover genoeg op het forum staat maar na 2 uur zoeken en proberen is het me nog niet gelukt). Het maakt me niet uit welke firmware ik er dan op krijg als hij maar snel is en er geen beltegoed weggaat en ik kan smsen en bellen. Alvast bedankt.

Ik heb een 3g met een simlock en een simkaart van kruidvat mobiel.
  #1370  
Oud 19-09-10, 17:16
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elien94 Bekijk bericht
Ik raakte zomaar beltegoed kwijt en toen ik een data blocker instelde kon ik niet meer smsen, dus toen ben ik van 3.0 naar de nieuwste firmware gegaan (4. nogiets) en nu weet ik niet meer hoe ik uit het emergency call screen kom. Kan iemand even snel zeggen hoe ik hieruit kom? (ik weet dat hierover genoeg op het forum staat maar na 2 uur zoeken en proberen is het me nog niet gelukt). Het maakt me niet uit welke firmware ik er dan op krijg als hij maar snel is en er geen beltegoed weggaat en ik kan smsen en bellen. Alvast bedankt.

Ik heb een 3g met een simlock en een simkaart van kruidvat mobiel.

Je had ook gewoon je data rooming kunnen uitzetten dan was je klaar.
Voor jou zou een oplossing zijn als je een t-mobile sim erin zou doen om de telefoon te activeren en gebruiken.
Je simlock kan op dit moment als je firmware 4.1 (nieuwste) niet unlockt worden. Daar is nog geen jailbreak voor.
Weet het niet zeker wanneer die uitkomt maar ik verwacht dat ergens in november.
M.a.w je kan hem nu nog alleen met een T-Mobile simkart gebruiken en anders zou je hem moeten downgraden naar een eerdere versi , maar dat is een lange weg dat je zal moeten bewandelen.
Dat kan trouwens alleen als je een cydia backup had gemaakt van je vorige firmware in cydia of met tinyumblalla.
  #1371  
Oud 19-09-10, 17:35
Elien94 Elien94 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door floa1512 Bekijk bericht
Je had ook gewoon je data rooming kunnen uitzetten dan was je klaar.
Voor jou zou een oplossing zijn als je een t-mobile sim erin zou doen om de telefoon te activeren en gebruiken.
Je simlock kan op dit moment als je firmware 4.1 (nieuwste) niet unlockt worden. Daar is nog geen jailbreak voor.
Weet het niet zeker wanneer die uitkomt maar ik verwacht dat ergens in november.
M.a.w je kan hem nu nog alleen met een T-Mobile simkart gebruiken en anders zou je hem moeten downgraden naar een eerdere versi , maar dat is een lange weg dat je zal moeten bewandelen.
Dat kan trouwens alleen als je een cydia backup had gemaakt van je vorige firmware in cydia of met tinyumblalla.
Data raoming had ik uitstaan!
Ik wil geen tmobile simkaart aanschaffen. Net was ik vanalles aan het proberen en het is me geloof ik gelukt om 3.0 erop te zetten via redsnow, maar ik blijf maar in het emergency screen hangen en mijn simkaart wordt niet ondersteund.

Ik had geen cydia backup.
  #1372  
Oud 19-09-10, 18:03
floa1512 floa1512 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: zaandam
Berichten: 309
Stuur een bericht via ICQ naar floa1512 Stuur een bericht via Instant Messenger naar floa1512 Stuur een bericht via MSN naar floa1512 Stuur een bericht via Yahoo naar floa1512
Standaard

Elian 94
Je ziet dus als ik het goed heb een stekkertje en een iTunes logo. Zoek hier op de forum naar unlock van de iPhone dan kom je er wel denk ik. Wat je nu ziet , betekent dat iTunes je telefoon niet voor je heeft kunnen activeren omdat er geen t mobile kaart in zit.
Er bestaat ook een programma (Recboot)en die zou je kunnen gebruiken , want als het echt gelukt is , dan is het in feite klaar maar dat staat iTunes niet toe. Ik heb het ook eens op die manier gedaan maar dan moet je wel het eea downloaden en instaleren op je pc/mac
check ff YouTube en zoek naar recboot.
probbeer allereerst tinyumbrella en probeer hem daarmee uit die mode te kicken.
Succes

Laatst gewijzigd door floa1512; 19-09-10 om 18:08.
  #1373  
Oud 19-09-10, 18:52
Elien94 Elien94 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 22
Standaard

het probleem is opgelost

Laatst gewijzigd door Elien94; 19-09-10 om 20:42. Reden: opgelost
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 14:25
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic spysical Jailbreak 151 19-01-11 10:39
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 905 19-12-10 21:40
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic XIII Jailbreak 21 09-12-10 21:16
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 213 13-11-10 11:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:03.