Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hopelijk komt er snel een JB voor de 3 gs de mijne is toch simlock vrij bootrom denk ik nog een oude...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hopelijk komt er snel een JB voor de 3 gs de mijne is toch simlock vrij bootrom denk ik nog een oude
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
snowbreeze 1.6 moet komen
|
|
|||
|
|||
Nieuwe handleiding beschikbaar: Jailbreak iPhone 3G iOS 4 with RedSn0w 0.9.5 | iPhoneHeat
Het jailbreaken was echt weer te simpel.. Laatst gewijzigd door irow; 22-06-10 om 09:35. |
|
|||
|
|||
Werkt de vannacht uitgekomen jailbreak van redsnow nu wel met iPod touch 2e generatie MC models? Of niet? En zo nee, is er al een alternatief?
|
|
|||
|
|||
Is er al een jailbreak voor de Iphone 3Gs met iOS 4?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Blijkbaar niet want kan daar niets van terug vinden Ik wacht nog eventjes af alvorens naar 4.0 te gaan (al kan wachten lang duren ...)
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar waar vind ik de optie voor multitasking? En merk wel dat de modemfirmware op 05.13.04 staat, voor jailbreak was dit ??.??.07. Dat is dus de baseband? En als ik het goed begrijp zou Sn0wbreeze die firmware niet aanpassen? |
|
|||
|
|||
Maatje van mij heeft zojuist zijn 3G omgezet naar IOS4 met Jailbreak. Hij had er echter sinds de aankoop een vodafone simkaart in zitten die nu niet meer herkend wordt.
Is hier nog een losse patch voor nodig en is dit al mogelijk? Hij heeft nu een Ipod (aangezien zijn tel dus niet meer werkt ) Ik hoor graag jullie reacties! |
|
||||
|
||||
Jailbreak is perfect gegaan alleen vraag ik me nu af hoe ik de wallpaper functie weer uit kan zetten, gezien het echt geen doen is om hier mee te werken. Traaaaaaaag... Heeft iemand enig idee om de zwarte achtergrond weer terug te zetten?
|
|
|||
|
|||
mischien een domme vraag, maar ik heb nu een 3GS met modemfirmware 04.26.08 (oud dus) terwijl ik op 3.1.3 zit.
stel ik update nu naar 4.0 wordt de bootrom dan niet ineens te hoog (geupdate) zodat ik niet meer kan jailbreaken met een omweg? graag een antwoord. dank u! |
|
||||
|
||||
Ik meende ergens gelezen te hebben, gewoon opnieuw redsnow draaien en wallpapers uitzetten. Je kan alleen achteraf batterij percentage uitzetten.
Laatst gewijzigd door Senaxx; 22-06-10 om 10:04. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Niet om het een of ander, maar hoe vind ik welke bootrom ik heb???
Ik heb een 3GS van ongeveer een jaar oud. Ik kom niet verder met vinden van mijn "Versie" 3.1.2 en modemfirmware 05.11.07? Hier staat nergens iets over bootrom? En ik werk met een Windows pc..
Doe mij maar 10 bier! *Overigens; iPhone 6S 16GB & iPad 4 16GB. Laatst gewijzigd door RioolDokter; 22-06-10 om 10:27. Reden: Even windows pc vermeld. |
|
|||
|
|||
weet iemand hoe je sbssettings aan de praat krijgt? Na installeren gebeurt er niets
|
|
|||
|
|||
Het untarren van de data.tar werkt niet met het opgegeven commando:
Code:
$ tar xpf data.tar ./var/lib/: Cannot extract through symlink var ./var/lib/cydia/: Cannot extract through symlink var tar: Error exit delayed from previous errors. Code:
tar xpPf data.tar |
|
|||
|
|||
Ik heb vanochtend die nieuwe redsn0w geprobeerd en het gaat prima! Ik zie alleen de percentage totaal niet. Wallpapers werkt nu zonder problemen op mijn 3G, geen traagheid of wat dan ook. Ook multitasken gaat goed.
Mijn vraag is alleen: hoe krijg ik het batterijpercentage in beeld, want die doet het niet (wel aangevinkt). Gewoon SBSettings erop knallen?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|