Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door blikjebier Leuke en zeer nuttige tutorial voor de N00BS Ik heb echter mijn sources niet hoeven te updaten om Cydia werkend ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb ios4 GM al op mijn 3G staan. Kan ik 'm daarna nog jailbreaken met RedsnOw?
Of moet ik ios4 GM opnieuw "er over heen" installeren? |
|
|||
|
|||
Nee je kan gewoon met Redsn0w jailbreaken. Gewoon even de aanwijzingen volgen die op hun site worden gegeven. Spreekt redelijk voor zich en gaat prima.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb geprobeerd om mijn 3gs de upgraden naar ios4, maar zonder resultaat. Heb de handleiding helemaal gevolgd en krijg het scherm dat ik alleen 0611 kan bellen. Verder zie ik wel het custom bootscherm en ook steve jobs in de restore modus.
ik heb: nu weer firmware 3.1.2 + jailbreak iBoot 359.3 modem firmware 05.11.07 Dit moet dan toch te doen zijn om ios4 erop te zetten? Gr. KoeK |
|
|||
|
|||
Ja ik heb de handleiding vanmiddag ook gevolgd en zonder problemen IOS4 op de 3GS met jailbreak.
Had trouwens alleen windhoos-computers hier....maar VMWare doet wonderen |
|
|||
|
|||
als ik mijn iphone aansluit op itunes 9.2 wil hij 3.1.3 er op zetten, en niet 4.0. moet ik het 4.0 zipje gebruiken die bij de 3gs staat?
|
|
|||
|
|||
Hé het is bij mij ook gelukt. Ik heb Redsn0w 0.9.5.b.5.1 gebruikt.
|
|
|||
|
|||
@kdik
Je moet denk ik het ZIP bestand uitpakken dan word het als het goed is een IPSW bestand. Dan kun je met shift restore in itunes naar 4.0 |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat ik helemaal raar vind is dat ik 4.0 helemaal niet aan de praat krijg, hij geeft alleen iTunes+USB
Bezig met synchroniseren... Laatst gewijzigd door elvisP; 19-06-10 om 11:01. |
|
|||
|
|||
heb alles geprobeerd maar itunes wil upgraden naar 3.1.3. moet ik dat dan eerst doen? heb daar eigenlijk geen zin in. wil liever in 1x naar 4.0 gm. kan ik niet ergens de 4.0 ipsw rechtstreeks downloaden, wie heeft een link?
|
|
|||
|
|||
Heb hem nu ook jailbreaked met 0.9.5b5-2 voor windows.. alleen wanneer ik hem opstart krijg ik een heel error scherm waarna hij wel doorstart... Alles lijkt verder prima te werken dus ik laat het maar zo
|
|
|||
|
|||
Inmiddels met mijn 3GS geupgrade naar 4.0 Ik hoop dat ik hem binnenkort wel simlock vrij kan maken [ben tmobile een beetje zat!] Maar moet hem eerst zien te jailbreaken. Help!!! Iemand een uitleg, en dan nog wel voor windows? Thx!
|
|
||||
|
||||
Is geen error scherm maar de verbose-mode, is eigenlijk het opstart proces dat je te zien krijgt.
|
|
|||
|
|||
IS er al een JB voor Ipod touch ?/
|
|
|||
|
|||
IOS4
Dear all I've had no issues either with installing 4 to mine iphone 3g!!
Works like a dream....just don't try installing Winterboard yet. Springboard won't work anymore if you do....and 5 icon's don't work either. But 4 is sick!! Really nice. Must upgrade peeps!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Grtjez |
|
||||
|
||||
In het begin waren er nog wat probleempjes met verschillende apps bij het jailbreaken van iOS4.
Zijn er nu nog bugs of draaid iOS4 prima nu zonder problemen. En is er een lijst met apps die nog niet werken zoals SBSettings en Winterboard bijv. |
|
|||
|
|||
Ik bezit een iPhone 3G, is het nuttig om via deze wijze al naar iOS 4.0 te gaan? Of moet ik wachten op de release voor iedereen (jailbroken en unlocked natuurlijk) Komt die morgen uit trouwens?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je moet er alleen aan denken als je afhankelijk bent van een software matige unlock. Dat je moet wachten tot de baseband is gekraakt of op een kostum restore file. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|