Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Exchange Hi, even een vraagje. Net iOS4 GM geinstalleerd op mijn iPhone 3G, nu overweeg ik hem te JB-en met redsn0w ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb em der opstaan maar of het batterij wegneemt kan ik nu nog ni zegge want hij staat er nog maar net op
|
|
|
||||
|
||||
[update]
Link voor Windows is toegevoegd, [/update] Voor de Unlock zul je nog moeten wachten |
|
||||
|
||||
Sorry voor de late reactie, ben net thuis.
Even een paar antwoorden: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Is er dan helemaal geen manier omd die 05.13.04 te downgraden, met fuzzy gaat het wel met oudere modem firmwares...
|
||||
|
||||
Citaat:
Misschien de mogelijkheid om de vorige eigenaar te benaderen voor meer info over je toestel + Overleggen voor een legale unlock door Tmobile mocht die daar vandaan komen Verder veel suc6 met je iPhone/Veredelde iPod Touch Batterij verbruik valt zat mee, als je gewoon regelmatig een keer die multitask bar leegt wel Laatst gewijzigd door Bomans; 18-06-10 om 10:09. Reden: Multi quote gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
Ijdele hoop. Deze kan niet unlocked worden.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb iOS 4.0 Gm gejailbreakt op mijn iphone 3g met windows.
neem een kijkje op deze site. 3asy´s iPhone How To: How to REALLY activate iPhone OS 4.0 beta without UDID Registration by 3asy Ik heb ook geen geldig UDID code het is me toch gelukt |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus wij hoeven helemaal niet meer te activeren met UDID |
|
||||
|
||||
nou, dan kun je iOS jailbreaken op en windows (3g)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is de enige manier tenzij óf fuzzyband met een update komt waarmee je terug kan naar een eerdere baseband of hopen dat er snel een unlock komt van deze nieuwe baseband. Vervelend voor je maar wat ik me wel afvraag: waarom ben je hier aan begonnen? Het staat overal met koeieletters bij dat als je afhankelijk bent van een unlock je nooit moet stunten met nieuwe updates. |
|
|||
|
|||
Wel mooi om te zien hoe snel Redsn0w alweer een windows tool beschikbaar heeft gesteld. Nu een 4.0 GM Jailbroken iPhone 3G! Gaat lekker zo.
|
|
|||
|
|||
Wat mij niet duidelijk is of is het nu wel mogelijk is om van spirit jailbroken 3.1.3 iphone 3g up te daten naar ios4 met redsnow. Eerder werd er gesproken over een boot loop?
Wat betreft de download link voor windows: Oops! (509) This account's public links are generating too much traffic and have been temporarily disabled! Laatst gewijzigd door Neefdave; 18-06-10 om 10:08. |
|
|||
|
|||
Redsn0w kan nu inderdaad een iPhone 3G met iOS 4 GM jailbreaken. Spirit nog niet volgens mij. Let op: alleen een jailbreak lukt met Redsn0w. Unlocken kan dus momenteel nog niet. Ik denk dat ze daar mee wachten tot de iPhone 4 gelanceerd is.
|
|
|||
|
|||
Ok het is inmiddels gelukt. Is er alleen wat meer uitleg over de laatste stap?
Stap 5: Belangrijke stap Laat Cydia zijn ding doen. Ga naar Manage, klik op Sources en vervolgens op de "+" typ http://apt.saurik.com/cydia-3.7/ in. Klik op Add. Negeer alle waarschuwingen. En doe een volledige upgrade. Wat doet deze stap precies? Laatst gewijzigd door Bomans; 18-06-10 om 11:24. |
|
||||
|
||||
De standaard sources toevoegen. Die staan er nog niet in net na het jailbreaken.
|
|
|||
|
|||
Batterijverbruik is voor mijn gevoel niet minder geworden. Gisteravond vol gebruikt en nog niet eens op de helft. Wel crasht mobile substract veel waardoor sbsettings niet werkt.
|
|
|||
|
|||
Top jailbreak! Goede tutorial en draait beter dan unjailbroken naar mijn idee haha
|
|
||||
|
||||
Leuke en zeer nuttige tutorial voor de N00BS
Ik heb echter mijn sources niet hoeven te updaten om Cydia werkend te krijgen.
|
|||
|
|||
Mijn bootrom is: iBoot-359.3
is dit de oude of de nieuwe bootrom? thnx Laatst gewijzigd door koekwous; 18-06-10 om 15:09. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|