Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Twitter van geohot staat iets van die dagen geleden. Hoe kom jij bij limerain?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Twitter van geohot staat iets van die dagen geleden.
Hoe kom jij bij limerain? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Van Geohot hoor je momenteel ff nix.
Deze zit nml in Amsterdam volgens zijn laatste tweet. |
|
|||
|
|||
Ja dat zag ik ja.
Maar nergens iets dus dat ze er mee bezig Zijn? Hoe kom je bij limera!n? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wilde proberen of het te fixen was door redsn0w nog een keer er overheen te laten gaan maar hij crashed als hij de data aan het overzetten is.. Ga dus ff kijken of het met deze versie (heb zelf namelijk xxxxb5-2) te fixen is anders kijk ik of hij de nieuwe 4.0 al herkent en als die dat doet dan gooi ik 4.0 er op.. Doet die dat niet dan laat ik het maar ff zo.. Don't fix something that ain't broken, hij doet het tenslotte wel prima op die error na |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ben niet super op de hoogte, maar middels Sn0wbreeze blijft je baseband behouden. Ik ben niet afhankelijk van een unlock maar ik houd de optie wel graag open.
Ik heb eerder gepoogd Sn0wbreeze te gebruiken om up te daten naar 3.1.3, maar dat ging behoorlijk fout. Blackra1n is naar ik meen alleen geschikt voor 3.1.2. Idem voor Spirit, welke alleen geschikt is voor 3.1.3 naar mijn weten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik verwacht vandaag of morgen (volgens de ontwikkelaar ook) sn0wbreeze |
|
|||
|
|||
Oké dus er is hoop
Spirit was al super omdat je em niet meer aan de pc hoefde om te rebooten. Ik update naar ios4, dan maar paar weekjes geen navigon |
|
|||
|
|||
Laten we hopen dat er snel iets uitkomt waarbij iedereen plezier heeft! Nu maar even met de standaard en gratis apps plezier maken
|
|
|||
|
|||
Citaat:
alleen het dev team, geohot en ih8sn0w zijn ermee bezig (ofja, lijkt me zat) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is gedaan voor de 3G. die ondersteund standaard geen bacground wallpaper . net als multitasking.. Ik hoop dat sn0wbreeze ook voor 3gs is |
|
|||
|
|||
Deze snowbreeze is niet voor 3gs met nieuwe bootrom toch?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus het is echt afwachtn of er de komende weken en jailbreak komt voor 3gs nieuwe bootrom Helaas |
|
|||
|
|||
Musclenerd: Reminder: iPhone3GS & iPod3G owners (especially if you used Spirit for your first JB) should stay away from iOS4 for now
En dat maakt me bang.. haha, mijn eerste jb was spirit.. (op deze iPhone dan) |
|
|||
|
|||
Nee, draai geen jailbreak. wel 4.0. sinds beta 1. werkt erg fijn moet ik zeggen maar heb de jailbreak wel altijd gemist, ze zeggen dat het nu kan, maar dat werkt bij mij ook niet, misschien omdat spirit mijn eerste jailbreak was...
|
|
||||
|
||||
hier met de 3G alles dik in orde werk perfect en is gejailbreakt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb eerst de iphone 4.0 GM geïnstalleerd, toen via redsnow de officiële geïnstalleerd, maar nog steeds moet ik 'm aan itunes koppelen. Wat doe ik verkeerd? Ik heb behoorlijk wat ervaring, maar dit kan ik even niet helemaal plaatsen. |
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|