Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) @ Sonrise; Helemaal correct. Onze hoop is gevestigd op dat Dev Team en consorten, en Geohot. Maar het Dev Team is geloof ik nu hard ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
@ Sonrise;
Helemaal correct. Onze hoop is gevestigd op dat Dev Team en consorten, en Geohot. Maar het Dev Team is geloof ik nu hard aan het knutselen..dus hopelijk..
Doe mij maar 10 bier! *Overigens; iPhone 6S 16GB & iPad 4 16GB. Laatst gewijzigd door RioolDokter; 21-06-10 om 23:03. Reden: iets meer tekst.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Misschien domme vraag.. maar "Toon Pakketinhoud" kan volgens mij alleen met een MAC of heb ik dat mis?
Dat zou dus betekenen dat ik mijn iPhone 3gs met zojuist upgrade naar os4, nog niet kan jailbreaken met mijn Windows computer? |
|
|||
|
|||
Maar als je 4.0 op een 3GS installeert....dan is er nog geen JB?? Ik zit nu jailbroken op 3.1.2. Ik wil updaten naar 4.0 en daarna installeren = dus nog even geduld.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Inderdaad , pwnagetool is enkel voor de mac , ff geduld hebben voor de redsn0w update of een goede ziel die een custom fw upload |
|
|||
|
|||
Wat was nu precies het probleem als ik de melding: unable to recognize specified IPSW krijg in redsn0w als ik de ipsw van ios 4.0 in probeer te laden..? (heb een 3g en de 3g ipsw)
|
|
|||
|
|||
3gs is te jailbreaken met ios4 GM en pwnagetool 3.1.5. (en wat extra handelingen, zoals op vele websites reeds is beschreven - google). Ik heb mijn 3gs (productiedatum week 38 jaar 2009) namelijk nu op ios 4 GM draaien met jailbreak. Werkt goed. Ik wil echter nu graag duidelijkheid of ik de officiele ios 4 op dezelfde wijze kan jailbreaken of dat daarvoor nu eerst nog weer wat doorontwikkeld moet worden in de pwnagetool (en extra handelingen)?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dus even voor de duidelijkheid.
Kunnen alle mensen die de officiele IOS4 gejailbreakt hebben met gebruik van de IOS4 GM versie even melden of alles goed werkt zonder bugs en wij dit ook gewoon kunnen doen. Of kunnen we beter op een update van Reds0w wachten? Bij voorbaat dank! |
|
|||
|
|||
Citaat:
is de gm stabiel om ene week of wat te draaien? Laatst gewijzigd door 19AJ74; 21-06-10 om 23:12. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
is er nu iemand die weet of je je iphone kunt activeren met redsnow? of gaan mijn iphone gewoon werken als ik update
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb nu de GM versie dr op, houden we die er maar even op totdat er een goede redsn0w is! |
|
|||
|
|||
Heb een iPhone 3G met 3.1.2 + ultrasnow. Begrijp ik het goed dat de nieuwste versie ultasnow op 4.0 gaat werken? Als ik dit topic zo lees is er blijkbaar nog niemand die de officiele 4.0 met jailbreak heeft?
|
|
|||
|
|||
Zo, na een beetje ***** met alles is het me eindelijk gelukt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat lukt er bij jou niet dan, daar ben ik wel ff benieuwd naar. IOS 4 GM draait naar mijn idee prima, maar wil gewoon niet over een week of wat weer alles opnieuw moeten installeren enzo, dus wil gewoo graag nu over naar de official release met Jailbreak. De GM versie was met pwnagetool makkelijk en snel gecustomed. en die custom heb ik via option-restore op mijn 3gs gezet en werkt goed. Ik vraag me nu echt af waarom dan pwnagetool de officiele niet zou kunnen customizen. er schijnt geen verschil in te zitten. Dus waar loop jij precies op vast als ik vragen mag? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|