//

Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic

Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) inmiddels heeft comex een tool uitgebracht die voor alle iphones werkt met alles vanaf 4.0 ga via je iphone naar de site: www.jailbreakme.com en dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1321  
Oud 02-08-10, 04:00
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

inmiddels heeft comex een tool uitgebracht die voor alle iphones werkt met alles vanaf 4.0
ga via je iphone naar de site: www.jailbreakme.com
en dan gewoon onderin sliden, dan wachten. en klaar is kees. hij is gejailbreakt. gefeliciteerd

(veel makkelijker als dit redsn0w)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1322  
Oud 02-08-10, 22:04
lodevs lodevs is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 108
Standaard

heb net getracht mijn iphone 3g te jailbreaken maar het lukt niet.

Ik volg alle stappen zoals ze het zeggen. 3sec power, 10 home + power en nadien 30 sec home. De eerste 2 stappen lukken perfect. De derde stap stopt het klokje met tellen op 21 seconden nadien hoor ik wat pling plong en zie ik een wit schermpje op men iphone. Ik zie dan in redsnow waiting for reboot... en zo blijft hij minstens 5 minuten staan!

snap er de ballen van
  #1323  
Oud 02-08-10, 22:06
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lodevs Bekijk bericht
heb net getracht mijn iphone 3g te jailbreaken maar het lukt niet.

Ik volg alle stappen zoals ze het zeggen. 3sec power, 10 home + power en nadien 30 sec home. De eerste 2 stappen lukken perfect. De derde stap stopt het klokje met tellen op 21 seconden nadien hoor ik wat pling plong en zie ik een wit schermpje op men iphone. Ik zie dan in redsnow waiting for reboot... en zo blijft hij minstens 5 minuten staan!

snap er de ballen van
Probeer dan eens een jailbreak via jailbreakme.com, makkelijker kan niet gewoon naar toe surfen via Safari op je iphone en jailbreaken maar!
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #1324  
Oud 05-08-10, 10:02
lyndon lyndon is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zwitserland
Berichten: 65
Stuur een bericht via Yahoo naar lyndon
Standaard

Ik heb het volgende gedaan op een 3GS (nieuwe bootrom):
- Update naar firmware 4.0.1
- Activatie met Phonebook SIM
- Jailbreakme.com uitgevoerd
- Ultrasn0w uitgevoerd (en reboot uitgevoerd)

Maar als ik nu een SIM erin zit van een carrier krijg ik de melding "Different SIM detected, Please connect to iTunes", terwijl ik linksboven wel zie dat ik ontvangst heb van de carrier.

Kan iemand mij hieruit helpen?

Opgelost; de voorgaande activatie moest worden verwijderd: http://forum.gsmhosting.com/vbb/f456...100-a-1034504/
__________________
iPhone 4, 32GB, 4.1 (simlock-vrij) / iPad 64GB Wi-Fi + 3G, 3.2

Laatst gewijzigd door lyndon; 05-08-10 om 11:25.
  #1325  
Oud 05-08-10, 14:06
xender xender is offline
• iOS 3.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard

hallo

Ik heb dus een gejailbreaked 3GS 3.1.2 en ik heb hem geupdated naar 4.0.1. zoals gezegd.
maar dan kan ik neit naar cydia gaan om die link in te geven, want ik kan enkel noodnr's bellen.

Nu moet ik hem jailbreaken, maar met blackra1n lukt het niet, met welk programma lukt dat wel ??
spirit lukt het ook niet.

ik ben hier al 2 dagen aan bezig om hem gewoon te jailbreaken
  #1326  
Oud 05-08-10, 14:16
lyndon lyndon is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zwitserland
Berichten: 65
Stuur een bericht via Yahoo naar lyndon
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xender Bekijk bericht
hallo

Ik heb dus een gejailbreaked 3GS 3.1.2 en ik heb hem geupdated naar 4.0.1. zoals gezegd.
maar dan kan ik neit naar cydia gaan om die link in te geven, want ik kan enkel noodnr's bellen.

Nu moet ik hem jailbreaken, maar met blackra1n lukt het niet, met welk programma lukt dat wel ??
spirit lukt het ook niet.

ik ben hier al 2 dagen aan bezig om hem gewoon te jailbreaken
Je moet je toestel eerst activeren met een phonebook SIM of een SIM van de carrier waarmee jou iPhone gelocked is. Dan kom je tenminste weer op je iPhone, maar kan je nog niet bellen.

Vervolgens kan je de jailbreak uitvoeren via de safari-browser (jailbreakme.com) - zorg er natuurlijk wel voor dat je internet toegang hebt via Wi-Fi.

Nadat de jailbreak is uitgevoerd vind je de Cydia-icon op je iPhone en kan je deze vervolgens unlocken met Ultrasn0w.
  #1327  
Oud 05-08-10, 14:45
xender xender is offline
• iOS 3.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyndon Bekijk bericht
Je moet je toestel eerst activeren met een phonebook SIM of een SIM van de carrier waarmee jou iPhone gelocked is. Dan kom je tenminste weer op je iPhone, maar kan je nog niet bellen.

Vervolgens kan je de jailbreak uitvoeren via de safari-browser (jailbreakme.com) - zorg er natuurlijk wel voor dat je internet toegang hebt via Wi-Fi.

Nadat de jailbreak is uitgevoerd vind je de Cydia-icon op je iPhone en kan je deze vervolgens unlocken met Ultrasn0w.
en waar moet je dat halen? Mijn gsm komt uit de US...
  #1328  
Oud 05-08-10, 14:56
xender xender is offline
• iOS 3.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard

ah okay, daarover heb ik niets gelezen in al deze topics.
En waar zou je zo'n kaartje moeten vinden.
Mijn gsm komt uit de US.
  #1329  
Oud 05-08-10, 15:00
lyndon lyndon is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zwitserland
Berichten: 65
Stuur een bericht via Yahoo naar lyndon
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xender Bekijk bericht
ah okay, daarover heb ik niets gelezen in al deze topics.
En waar zou je zo'n kaartje moeten vinden.
Mijn gsm komt uit de US.
Bijvoorbeeld:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=350379975279 (Duitse Website)
en
http://www.dealextreme.com/details.d...595~r.37876976 (Amerikaanse Website)

Ik heb mijn phonebook SIM kaart via de eerste link afgelopen maandag besteld, en ik had 'm gisteren binnen. Activatie was in een zucht uitgevoerd!

Het maakt niet uit met welke provider en/of land je iPhone gelocked is. Met iedere Phonebook SIM Kaart kan je je iPhone activeren.

Laatst gewijzigd door lyndon; 05-08-10 om 15:05.
  #1330  
Oud 05-08-10, 15:02
spysical's schermafbeelding
spysical spysical is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 730
Standaard

die werkt als het goed is voor alle landen niet enkel USA
  #1331  
Oud 05-08-10, 15:20
xender xender is offline
• iOS 3.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard

alli ik heb nu 3 van die debiele kaartjes gekocht van 15 euro.
Ik had beter men 3.1.2 gehouden
  #1332  
Oud 05-08-10, 15:27
lyndon lyndon is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Zwitserland
Berichten: 65
Stuur een bericht via Yahoo naar lyndon
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xender Bekijk bericht
alli ik heb nu 3 van die debiele kaartjes gekocht van 15 euro.
Ik had beter men 3.1.2 gehouden
Het is maar één kaart, maar met 3 functies:
1. iPhone aktivierung
2. 1500 Telefonbucheinträge möglich
3. Test-Sim

  #1333  
Oud 05-08-10, 15:49
xender xender is offline
• iOS 3.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard

ah okay.
Hopelijk heb ik ze snel.

Bedankt voor de info.
En unlocken zal wel lukken
  #1334  
Oud 06-08-10, 20:45
lumikiller lumikiller is offline
• iOS 7.0.4
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 204
Standaard

ik kan een nieuwe simlockvrije 3GS 8G nemen bij een verlenging . die kan ik als ik het goed begrijp met spirit gewoon jailbreaken ?
  #1335  
Oud 06-08-10, 21:52
kakarot kakarot is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Talking gelukt

Hoi,

Het is mij ook gelukt. Ben zelf nogal van het type "Als dat maar goed gaat" en dus voor de gene die dat ook hebben hier mijn ervaring:

Oorspronkelijk iphone:
Iphone 3Gs firmware 3.1.2 (oude bootrom)
T-Mobile sim kaart (iphone abbo)
Jailbreak destijds met blackrain gedaan.

Acties:

Eerst de SHSH gegevens gebackupped via dit artikel linkje:
Wel 1 probleem gevonden met de fw-umbrella-semaphore-217.zip die niet meer te downloaden is via de gegeven link. Na wat zoeken werkt de fw-umbrella-semaphore-220.zip ook prima (dezelfde werking) en is gemakkellijk te vinden op google (fw-umbrella-semaphore-220.zip zoeken met Google en eerste linkje ). Tevens werkt de apple optie niet en moet je kiezen voor de Saurik - Cydia optie.

Vervolgens reserve kopieen gemaakt van de Iphone en voor de zekerheid de folder C:\Users\Username\AppData\Roaming\Apple Computer gekopieerd naar andere lokatie. Tevens de foto's en aangekochte apps gebackupped. (Zie type "Als dat maar goed gaat" ).

ITunes geupdate en de nieuwste firmware gedownload (alleen downloaden en niet install gedaan). Hierna pc herstart.

Hierna iphone aan de usb en binnen iTunes heb ik vervolgens op de herstellen knop gedrukt zodat ik een schone Iphone kreeg met de laatste firmware en fabrieks instellingen. Ik heb express niet gekozen voor update vanwege verschillende berichtjes hier).

Nadat de firmware geinstalleerd was kreeg ik nog foutjes met de provider en de simlock. Gewoon even gewacht en kreeg toen een provider update. Hierna kon ik gewoon de iphone in. De vraag of ik de iphone wilde restoren vanuit de reserve kopie heb ik even laten staan op het scherm.

Iphone van de usb kabel gehaald en direct via Safari naar jailbreakme.com gesurft en de slide uitgevoerd. (ging bij mij via G3 verbinding). Na een tijdje was de jailbreak een feit.

Iphone op de kabel en op de knop restore reserve kopie geklikt en na een tijdje had ik al mijn instellingen weer terug. Hierna de apps er weer op en ik was klaar.

Gr Kakarot
  #1336  
Oud 06-08-10, 21:53
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Spirit heb je niet meer nodig. Gewoon op je iphone via Safari naar jailbreakme.com gaan en de slide over halen om te jailbreaken. Binnen no time ben je klaar.
  #1337  
Oud 07-08-10, 01:09
marconodelijk marconodelijk is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Hallo, heb een 3gs met nieuwe bootrom. Heb 4.01 op staan en heb de jailbreak uitgevoerd zoals omschreven jailbreakme.com dan cydia met repo666.ultrasn0w.com uitgevoerd dit gaat allemaal prima zolang ik mijn t mobile prepaid kaartje erin laat. zodar ik de telfort simkaart instopt komt er te staan andere simkaart aanwezig verbind met itunes en daar krijg ik de melding dat deze simkaart niet ondersteund wordt. heb al 20x geprobeerd te doen maar kom niet verder. Wel zie ik in het scherm kpn staan en als ik het nummer belt gaat hij ook over maar bellen gaat niet alleen 112. wie kan mij helpen
  #1338  
Oud 08-08-10, 18:39
beuko beuko is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 20
Standaard

Ik kan het niet zo 1,2,3 vinden maar als je redsnow gebruikt. Om je 3g te jailbreaken en unlocken. moet je je iPhone dan eerst activeren of hoeft dit niet perce?

Want ik heb een KPN abo, dus kan hem niet met deze sim activeren.
  #1339  
Oud 08-08-10, 19:47
clouseau clouseau is offline
 
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 36
Standaard

Bij mij is het probleem op gelost
  #1340  
Oud 12-08-10, 11:26
Absolutist Absolutist is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard Redsn0w jailbreak blijft hangen op 4.0.1?

Ik ben bezig mijn eerste jailbreak toe te passen op mijn iPhone 3G 16GB. Ik draai momenteel iOS 4.0.1. Ik heb de stappen gevolgd zoals deze beschreven werden op iOS 4.0.1 en 4.1 te jailbreaken op iPhone 3G met redsn0w (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl. Alles leek te werken, alleen nu blijft de jailbreak al zo'n 5 minuten hangen op "waiting for reboot". Iemand die me kan uitleggen wat ik fout doe?
Reageren



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 981 09-08-11 15:25
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic spysical Jailbreak 151 19-01-11 11:39
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 905 19-12-10 22:40
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic XIII Jailbreak 21 09-12-10 22:16
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 213 13-11-10 12:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:31.