Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) inmiddels heeft comex een tool uitgebracht die voor alle iphones werkt met alles vanaf 4.0 ga via je iphone naar de site: www.jailbreakme.com en dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
inmiddels heeft comex een tool uitgebracht die voor alle iphones werkt met alles vanaf 4.0
ga via je iphone naar de site: www.jailbreakme.com en dan gewoon onderin sliden, dan wachten. en klaar is kees. hij is gejailbreakt. gefeliciteerd (veel makkelijker als dit redsn0w) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
heb net getracht mijn iphone 3g te jailbreaken maar het lukt niet.
Ik volg alle stappen zoals ze het zeggen. 3sec power, 10 home + power en nadien 30 sec home. De eerste 2 stappen lukken perfect. De derde stap stopt het klokje met tellen op 21 seconden nadien hoor ik wat pling plong en zie ik een wit schermpje op men iphone. Ik zie dan in redsnow waiting for reboot... en zo blijft hij minstens 5 minuten staan! snap er de ballen van |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ik heb het volgende gedaan op een 3GS (nieuwe bootrom):
- Update naar firmware 4.0.1 - Activatie met Phonebook SIM - Jailbreakme.com uitgevoerd - Ultrasn0w uitgevoerd (en reboot uitgevoerd) Maar als ik nu een SIM erin zit van een carrier krijg ik de melding "Different SIM detected, Please connect to iTunes", terwijl ik linksboven wel zie dat ik ontvangst heb van de carrier. Kan iemand mij hieruit helpen? Opgelost; de voorgaande activatie moest worden verwijderd: http://forum.gsmhosting.com/vbb/f456...100-a-1034504/
iPhone 4, 32GB, 4.1 (simlock-vrij) / iPad 64GB Wi-Fi + 3G, 3.2 Laatst gewijzigd door lyndon; 05-08-10 om 11:25. |
|
|||
|
|||
hallo
Ik heb dus een gejailbreaked 3GS 3.1.2 en ik heb hem geupdated naar 4.0.1. zoals gezegd. maar dan kan ik neit naar cydia gaan om die link in te geven, want ik kan enkel noodnr's bellen. Nu moet ik hem jailbreaken, maar met blackra1n lukt het niet, met welk programma lukt dat wel ?? spirit lukt het ook niet. ik ben hier al 2 dagen aan bezig om hem gewoon te jailbreaken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vervolgens kan je de jailbreak uitvoeren via de safari-browser (jailbreakme.com) - zorg er natuurlijk wel voor dat je internet toegang hebt via Wi-Fi. Nadat de jailbreak is uitgevoerd vind je de Cydia-icon op je iPhone en kan je deze vervolgens unlocken met Ultrasn0w. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ah okay, daarover heb ik niets gelezen in al deze topics.
En waar zou je zo'n kaartje moeten vinden. Mijn gsm komt uit de US. |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=350379975279 (Duitse Website) en http://www.dealextreme.com/details.d...595~r.37876976 (Amerikaanse Website) Ik heb mijn phonebook SIM kaart via de eerste link afgelopen maandag besteld, en ik had 'm gisteren binnen. Activatie was in een zucht uitgevoerd! Het maakt niet uit met welke provider en/of land je iPhone gelocked is. Met iedere Phonebook SIM Kaart kan je je iPhone activeren. Laatst gewijzigd door lyndon; 05-08-10 om 15:05. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
alli ik heb nu 3 van die debiele kaartjes gekocht van 15 euro.
Ik had beter men 3.1.2 gehouden |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ah okay.
Hopelijk heb ik ze snel. Bedankt voor de info. En unlocken zal wel lukken |
|
|||
|
|||
ik kan een nieuwe simlockvrije 3GS 8G nemen bij een verlenging . die kan ik als ik het goed begrijp met spirit gewoon jailbreaken ?
|
|
|||
|
|||
gelukt
Hoi,
Het is mij ook gelukt. Ben zelf nogal van het type "Als dat maar goed gaat" en dus voor de gene die dat ook hebben hier mijn ervaring: Oorspronkelijk iphone: Iphone 3Gs firmware 3.1.2 (oude bootrom) T-Mobile sim kaart (iphone abbo) Jailbreak destijds met blackrain gedaan. Acties: Eerst de SHSH gegevens gebackupped via dit artikel linkje: Wel 1 probleem gevonden met de fw-umbrella-semaphore-217.zip die niet meer te downloaden is via de gegeven link. Na wat zoeken werkt de fw-umbrella-semaphore-220.zip ook prima (dezelfde werking) en is gemakkellijk te vinden op google (fw-umbrella-semaphore-220.zip zoeken met Google en eerste linkje ). Tevens werkt de apple optie niet en moet je kiezen voor de Saurik - Cydia optie. Vervolgens reserve kopieen gemaakt van de Iphone en voor de zekerheid de folder C:\Users\Username\AppData\Roaming\Apple Computer gekopieerd naar andere lokatie. Tevens de foto's en aangekochte apps gebackupped. (Zie type "Als dat maar goed gaat" ). ITunes geupdate en de nieuwste firmware gedownload (alleen downloaden en niet install gedaan). Hierna pc herstart. Hierna iphone aan de usb en binnen iTunes heb ik vervolgens op de herstellen knop gedrukt zodat ik een schone Iphone kreeg met de laatste firmware en fabrieks instellingen. Ik heb express niet gekozen voor update vanwege verschillende berichtjes hier). Nadat de firmware geinstalleerd was kreeg ik nog foutjes met de provider en de simlock. Gewoon even gewacht en kreeg toen een provider update. Hierna kon ik gewoon de iphone in. De vraag of ik de iphone wilde restoren vanuit de reserve kopie heb ik even laten staan op het scherm. Iphone van de usb kabel gehaald en direct via Safari naar jailbreakme.com gesurft en de slide uitgevoerd. (ging bij mij via G3 verbinding). Na een tijdje was de jailbreak een feit. Iphone op de kabel en op de knop restore reserve kopie geklikt en na een tijdje had ik al mijn instellingen weer terug. Hierna de apps er weer op en ik was klaar. Gr Kakarot |
|
||||
|
||||
Spirit heb je niet meer nodig. Gewoon op je iphone via Safari naar jailbreakme.com gaan en de slide over halen om te jailbreaken. Binnen no time ben je klaar.
|
|
|||
|
|||
Hallo, heb een 3gs met nieuwe bootrom. Heb 4.01 op staan en heb de jailbreak uitgevoerd zoals omschreven jailbreakme.com dan cydia met repo666.ultrasn0w.com uitgevoerd dit gaat allemaal prima zolang ik mijn t mobile prepaid kaartje erin laat. zodar ik de telfort simkaart instopt komt er te staan andere simkaart aanwezig verbind met itunes en daar krijg ik de melding dat deze simkaart niet ondersteund wordt. heb al 20x geprobeerd te doen maar kom niet verder. Wel zie ik in het scherm kpn staan en als ik het nummer belt gaat hij ook over maar bellen gaat niet alleen 112. wie kan mij helpen
|
|
|||
|
|||
Ik kan het niet zo 1,2,3 vinden maar als je redsnow gebruikt. Om je 3g te jailbreaken en unlocken. moet je je iPhone dan eerst activeren of hoeft dit niet perce?
Want ik heb een KPN abo, dus kan hem niet met deze sim activeren. |
|
|||
|
|||
Bij mij is het probleem op gelost
|
|
|||
|
|||
Redsn0w jailbreak blijft hangen op 4.0.1?
Ik ben bezig mijn eerste jailbreak toe te passen op mijn iPhone 3G 16GB. Ik draai momenteel iOS 4.0.1. Ik heb de stappen gevolgd zoals deze beschreven werden op iOS 4.0.1 en 4.1 te jailbreaken op iPhone 3G met redsn0w (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl. Alles leek te werken, alleen nu blijft de jailbreak al zo'n 5 minuten hangen op "waiting for reboot". Iemand die me kan uitleggen wat ik fout doe?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|