Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) o, dus de shsh-gegevens zijn voor versie 3.1.3 al niet meer op te slaan?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
o, dus de shsh-gegevens zijn voor versie 3.1.3 al niet meer op te slaan?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hello all,
Ik heb een domme vraag ( waarschijnelijk ) maar kan door al die hoge vol gebloeide bomen het bos niet meer zien. Ik heb een waanzinnige iphone 3gs deze was gecrashd en ik kon echt niks meer , ik dacht er goed aan te doen deze op Itunes te hangen, deze gaf een melding over herstell update bla bla, ik kon echter alleen ios 4.0 er op plaatsen. zonder ook maar iets op te slaan. inmiddels ben ik voorzien van een ios 4.0.1 Nu lees ik het een en ander over een jailbreak met oude bootrom. Ik heb een oude bootrom en baseband 05.13.04. Helaas is deze ook netjes in Liverpool gekocht ( UK ) en me enige o2 kaart geeft steeds geen service. Is het nu wel of niet mogelijk om deze iphone te jailbreaken.. want ik snap er niks meer van.. Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
3G Jailbreakers kijk ff in cydia
shsh files opslaan voor een iPhone 3g ????? volgends mij is dit nieuw nog nooit gehad op een 3g |
|
|||
|
|||
ik heb me telefoon gisteren voorzien van de update 4.0.1 maar als ik hem wil jailbreaken geeft ie aan unable to recognize specified IPSW ik heb de file al vanaf 3 verschillende links vandaan gehaald
de site van ray36 en via de site van ihackintosch en van tipsneeded heb hem ook al geupdated met die van hun maar beide blijf ik het probleem houden dus heeft er iemand voor mij pls een file die wel werkt zodat ik hem kan jailbreaken alvast bedankt Laatst gewijzigd door startel; 20-07-10 om 09:27. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je moet je iPhone eerst aansluiten aan je computer en dan iTunes opstarten vervolgens de iPhone uitzetten en dan pas moet de IPSW file selecteren. succes |
|
|||
|
|||
ik heb me telefoon gisteren voorzien van de update 4.0.1 maar als ik hem wil jailbreaken geeft ie aan unable to recognize specified IPSW ik heb de file al vanaf 3 verschillende links vandaan gehaald
de site van ray36 en via de site van ihackintosch en van tipsneeded heb hem ook al geupdated met die van hun maar beide blijf ik het probleem houden dus heeft er iemand voor mij pls een file die wel werkt zodat ik hem kan jailbreaken alvast bedankt Laatst gewijzigd door startel; 20 juli 2010 om 08:27. Ik heb het zelfde probleem en ik doe precies wat er staat maar krijg steeds die fout melding unable to recognize specified IPSW,hebt deze ipsw gebruikt iphone 1,2_4.0.1_8A306_Rest en iphone 3,1_4.0_8A293_rest heb itunes op gestart met mijn iphone en daarna de iphone uit gedaan probeer ik de ipsw te herkennen met redsn0w_win_0.9.5b5_5 maar krijg de foutmelding ik weet het niet meer misschien weet iemand het hier wel aub. |
|
|||
|
|||
Jailbreak mogelijk 3gs 4.0 firm:05.13.04 ???
Goede morgen,
Ik word er intussen helemaal tam van!! Is mijn iphone nou te jailbreaken of niet? Heb nu al zoveel gelezen, maar stuit telkens op zaken die ik niet kan of heb .... Kan iemand me duidelijk vertellen OF het mogelijk is en HOE |
|
||||
|
||||
We hebben echt meer informatie nodig om te weten of je kan jailbreaken. Heb je oude of nieuwe iboot, voor welke versies heb je de shsh opgeslagen enz.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: heb de fout al gevonden lag bij mij redsnow moet je de file zoeken van 4.0 en niet van 4.0.1 lezen is soms moeilijk ^^ Laatst gewijzigd door startel; 20-07-10 om 15:00. |
|
|||
|
|||
het zelfde hier
|
|
|||
|
|||
Goede middag allemaal,
Ik weet niet of ik hier op de juiste plaats zit op het forum, het is nl mijn eerste x hier vertoeven. 'k heb een Iphone 8Gb 3G als ik mij niet vergis versie 4.0 (8A293). Kan ik deze jailbreaken?Zo ja, hoe? Alvast bedankt voor de reacties;-) |
|
|||
|
|||
Citaat:
in jouw geval, geen enkel probleem dus |
|
|||
|
|||
jailbreak mijn iphone
Volg ik dan gewoon de instructies van op de eerste pagina?
Thx, |
|
||||
|
||||
Andere vraag wat is de beste app om al de jailbreak apps mee te backup'en?
Want dan probeer ik het unlockit.co.nz verhaal gewoon nog een keer maar dan met een kale telefoon. Edit: verkeerde topic... Laatst gewijzigd door evaxsis; 20-07-10 om 17:07. |
|
|||
|
|||
Kan er iemand een beetje in de toekomst kijken wanneer de 4.0 op een 3GS (nieuwe bootrom) gejailbreakt kan gaan worden? Of in ieder geval de mogelijkheid tot downgraden?
Dacht dat na het lanceren van de 4.0.1 er een jailbreak bekent zou worden gemaakt, maar helaas En NEE ik heb geen SHSH blobs.. Laatst gewijzigd door paling; 20-07-10 om 16:22. |
|
|||
|
|||
volgend vraagje,
Als je een Jailbreak doet, kan je dan nog steeds u updates doen, of niet meer? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 18 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 18 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|