Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Stefan0546 1. Tel in DFU mode zetten (herstel zwart beeldscherm) 2. Itunes shift + herstel 3. orginele 3.1.3 firmware selecteren 4. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Itunes is bezig met het Herstel van iPhone bij Apple controleren, en daarna geeft hij de foutmelding aan, dus hij krijgt de kans niet eens om de software erop te zetten... Laatst gewijzigd door sonrise; 23-06-10 om 17:47. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Beste Iphoners...
Ik heb al 2 weken problemen met mijn Iphone, ken het forum ondertussen uit mijn hoofd maar kan niet de oplossing voor mijn probleem vinden... 2 weken geleden kreeg ik uit het niets een bericht op mijn Iphone 3GS dat ik de Iphone moest herstellen en dat ik tot die tijd niet meer kon bellen en gebeld kon worden. Zonder eerst op het forum gekeken te hebben heb ik dit opgevolgd en ook de vereiste update uitgevoerd... 3.1.3... Ik geloof dat dit toen niet gelukt is, hij geeft nu continu 'koppel aan itunes' aan. De Ipone had een Jailbrake en een Unlock. (september)... Heb diverse updates en JB's geprobeerd, nu ook naar 4.0, dit lukte niet. Ook geprobeerd via Pwnagetool. Steeds foutmeldingen 1600 en 1604 en via origineel Itunes 1004 (?). Itunes herkent nog wel de Iphone maar geen overige data meer: Capaciteit N/B Softwareversie N/B Serienummer N/B Apple Mobile Device (DFU Mode): Productcode: 0x1227 Fabrikantcode: 0x05ac (Apple Inc.) Versie: 0.00 Serienummer: weggehaald [iBoot-359.3] Snelheid: Maximaal 480 Mb/sec Fabrikant: Apple Inc. Locatiecode: 0xfa200000 Beschikbare stroom (mA): 500 Vereiste stroom (mA): 100 Dit geeft hij aan via 'over deze mac' - USB - Apple Mobile Device (DFU Mode) Hoe kan ik hier uit komen, wil graag weer mijn Iphone gebruiken ipv Nokia N95 Groeten, Geert de Boer |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Heb je je host file aangepast?
Woow.. **** wist dat niet..Maar hij gaat niet verder als hij op running staat. |
|
|||
|
|||
Nee wat kan je dan aanpassen ik meen via terminal, misschien een link?
Citaat:
dankje Laatst gewijzigd door iScorpio; 23-06-10 om 21:05. |
|
|||
|
|||
Korte vraag.
Ik sta op het punt mijn iPhone 3G te JB, het is een simlock vrije uit België. Nu las ik dat je zelf je .ipsw moet maken, maar hoe doe ik dit precies? Deze stap staat niet beschreven in de handleiding op pagina 1. Wel heb ik al uitgevonden dat ik daarvoor de PwnageTool 4.01 nodig heb? Elke vorm van hulp wordt bijzonder op prijs gesteld |
|
|||
|
|||
en der is zeker nog niets bekend over jailbreak voor de 3gs met nieuwe boot...???
|
|
|||
|
|||
Hey jongens ik heb een vraagje.
Ik heb nu een 3gs met software 3.0 gejailbreakt. Nu wil ik overstappen op de ios 4. Wat is het makkelijkste voor mij om te doen? De iphone is gekocht in de zomer van 2009 dus mag er vanuit gaan dat het een oude bootrom is. Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dus hij staat min of meer vast in DFU mode? Ik heb iets vergelijkbaar gehad. Hij stond geparkeerd, had een bootloop en iReb faalde ook (was bevroren met een harde schijf in beeld). Ik probeerde verschillende key combo's - bijv. HOLD+SLEEP lang ingedrukt te houden - en heb ik hem weten te herstellen middels de SHSH files. Wellicht lukt het.
|
|
||||
|
||||
Woow bij mij is het gelukt met een costum fw van spysical maar om de 5 min ong. reboot hij zich..
iemand een idee? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Denk dat ik moet wachten op JB voor 3.1.3 maar weet niet of de update is gelukt. Heb ook geprobeerd te restoren naar 3.0.1, laatste versie die er op stond... |
|
|||
|
|||
Citaat:
(Probeer ook te downgraden van 4.0 naar 3.1.2/3) Denk dat bij mij de fout zit dat ik geen shsh files meer heb? Kan iemand dit bevestigen? |
|
|||
|
|||
Ik heb nu versie 3.1.2 met jb, kan ik nu via DFU een custom firmware installeren?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
1 van de eerste Iphones, voor week 40.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
als ik weer probeer terug te gaan naar 3.1.2 met aangepaste host file zonder blackrain blijft hij weer hangen op controle firmware apple Laatst gewijzigd door zedzed1; 23-06-10 om 22:16. |
|
|||
|
|||
Ben weer terug gegaan naar 3.1.3 met een 3GS met nieuwe bootrom, je kan dit doen door een oude versie van QuickPwn te gebruiken, dan start de iPhone ondanks de error in iTunes gewoon door en dan ziet iTunes het toestel weer gewoon.
|
|
||||
|
||||
Hey,
dit heb ik gedaan om terug van ios 4 naar 3.1.3 te gaan. Heb een 3Gs met nieuwe bootrom. Daarna gewoon terug Spirit gebruikt Groetjes |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|