Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Werkt deze versie van Redsn0w ook al met de officiële iOS4?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Werkt deze versie van Redsn0w ook al met de officiële iOS4?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nee. Alleen voor de GM.
|
|||
|
|||
Ik heb mijn 3Gs (oude bootrom) voorzien van iOS 4 via iTunes. Mis sbsettings en bitesms dus wil weer terug naar een jailbroken device. Twee korte vraagjes.
Moet je downgraden naar 3.1.x om een gepatchte jailbroken iOS 4 firmware te installeren. En (zoals te zien in de screenshots in startpost) moet je op een 3Gs ook multitasking enz. aanvinken, omdat de 3gs deze zowieso al ondersteund? |
|
|||
|
|||
Heb een 3Gs met officiele 4.0 en oude bootrom. Is het mogelijk om 4.0 GM erover te gooien en dan te JB-en met redsnow? Of lukt dit niet omdat m'n modemfirmware al geupdate is naar 05.13.04?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hallo mensen, ik heb een iphone 3G met ios4 en met redsn0w gejailbreakt. ik heb multitasking er op gezet via redsn0w. de eerste 3/4 uur deed de multitasking het prima. maar toen ik wat dingetjes geinstalleerd had via cydia deed ie het niet meer..
weet iemand de oplossing hiervoor? alvast bedankt |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bij mij doet multitasking ook niets, als ik twee keer op de home knop druk dan word het scherm vaag ( wat ook hoort volgens de samples die ik gezien heb ) maar dan in het dock staat niets ?
Beetje vreemd, de folder optie werkt wel prima. Een heleboel dingen werken nog niet lekker, een paar themes die ik gekocht had zoals G.O.C en iD3 en nog die ander van dezelfde maker werken de icons niet lekker, denk dat cydia nog een hoop progammas moet bijwerken. ysco.. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hoi,
ik wil het jailbraken wel even proberen, ik heb een 3G en heb iOS4 al geinstalleerd, maar heb een beetje schrik iets verkeerd te doen. als er iets fout loopt, hoe kan ik dan er voor zorgen dat mijn iphone terug origineel komt te staan? waar maak ik een backup? groeten |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel even opletten dat je de nieuwe RecBoot gebruikt (v.1.0.1): RecBoot -> Crash Fix in 1.0.1 Filpmje op de site is rete-duidelijk en het werk gewoon! Downgrade gedaan van 4.0 (origineel) naar 3.1.2 (origineel). Ga nu 3.1.2 jailbreaken en dan custom 4.0 erop gooien! Succes! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb mijn 3g geupdate naar ios4 en gejailbreakt en geunlockt met redsnow en ultrasnow. Alles werkt prima. Alleen bij het installeren van sommige apps via itunes krijg ik een foutmelding dat die ze niet kan installeren omdat ze onbekend zijn. Is het jailbreaken nu niet goed gegaan? Of hoe kan ik het controleren. Cydia staat er wel op. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb op itnernet zitten zoeken en kwam toen een fijne duidelijke handleiding tegen: iClarified - iPhone - How to Jailbreak Your iPhone 3GS Using PwnageTool (Mac) [4.0] Hiermee heb ik de mijne gejailbreakt! werkt echt perfect. Mocht iemand met hetzelfde probleem zitten, dan zou ik zeggen: volg die handleiding |
|
|||
|
|||
Hallo,
Moet je nou eerst de originele ios 4 installeren, of meteen de gm versie met redsnow? Ik draai op versie 3.1.2(7D11). Greetz Juniorg |
|
|||
|
|||
Citaat:
dat redsnow maar vlug update wachten werkt op mijn systeem |
|
|||
|
|||
Citaat:
Had FW 3.1.3 (spirit jailbreak), daarna geupdate naar FW 4.0 (origineel), downgraden naar FW 3.1.2 (origineel), jailbreaken met blackra1n, updaten naar custom FW 4.0!!! shsh laten opslaan op de server van saurik inderdaad... en de regel '74.208.10.249 gs.apple.com' toegevoegd aan de host-file. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar als ik hem reset (10 sec. beide knoppen ) zie ik weer het itunes logo |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|