Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Stefan0546 DIT WERKT!!, eindelijk.. terug naar 3.1.2 LET OP!: voor de mensen die via een omweg (terug van 4.0 naar 3.1.2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: die fout zie je als je niet in DFU mode gaat. Bekijk het filmpje eerst even goed hoe je dat doet |
|
|||
|
|||
Nou heb volgens mij echt alles geprobeerd, maar zonder zo'n shsh file kom je gewoon echt niet terug naar 3.1.2.
|
|
|||
|
|||
Wie kan mij vertellen waarom ik na de JB geen Apps vanaf Itunes kan installeren?
En natuurlijk hoe ik dit kan verhelpen. Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is het nou zo dat ik 'm niet meer kan restoren naar 3.1.3? |
|
|||
|
|||
hey mensen ik heb iphone 3gs met 3.1.3 met 5.12.1 ik wil hem jb maar ik zit vast aan usb kabel kan mij iemand helpen a.u.b
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja dat klopt, ik heb de oude bootrom. Hij installeerd hem wel bij mij alleen kan ik hem dan niet meer uit recovery mode halen. Ik geef de hoop op voor nu. ben al sinds gistermiddag bezig. Ik wacht af totdat er een goede oplossing is. |
|
|||
|
|||
volgens mij is het beter dat iedereen maar even opgeeft haha, denk dat er geen oplossing is op dit moment...en de gene die iOS 4.0 origineel erop heeft gezet (Zoals ik) kan denk ik nog langer wachten
|
|
|||
|
|||
Ik had ook OS4 erop staan, toen in DFU mode gezet, restore doen naar een originele 3.1.3, en dan krijg je aan het einde een 1501 error. Toen heb ik em aan een mac gehangen, even snel blackra1n gedraaid, en dan is ie uit de recovery mode, met 3.1.3 erop...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Met man en macht wordt daar door het dev team nu aan gewerkt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jep |
|
|||
|
|||
hallo mensen, ik heb een iphone 3G met ios4 en met redsn0w gejailbreakt. ik heb multitasking er op gezet via redsn0w. de eerste 3/4 uur deed de multitasking het prima. maar toen ik wat dingetjes geinstalleerd had via cydia deed ie het niet meer..
weet iemand de oplossing hiervoor? alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Jep[/quote]
waarom geeft hij bij foutmelding 3194 dan, wel vreemd! heb 4.0 ook origineel erop gezet, en als ik 'm wil restoren naar 3.1.3 dan geeft hij die foutmelding aan... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hallo mensen, ik heb een iphone 3G met ios4 en met redsn0w gejailbreakt. ik heb multitasking er op gezet via redsn0w. de eerste 3/4 uur deed de multitasking het prima. maar toen ik wat dingetjes geinstalleerd had via cydia deed ie het niet meer..
weet iemand de oplossing hiervoor? alvast bedankt |
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|