Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sonrise ja hij zit wel in DFU mode... Heel vreemd, heb daar geen antwoord op.. anyone?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik dacht dat ze die al hadden maar wachten op de iphone 4 voor deze te lanceren
|
|
|||
|
|||
hallo mensen, ik heb een iphone 3G met ios4 en met redsn0w gejailbreakt. ik heb multitasking er op gezet via redsn0w. de eerste 3/4 uur deed de multitasking het prima. maar toen ik wat dingetjes geinstalleerd had via cydia deed ie het niet meer..
weet iemand de oplossing hiervoor? alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Nog een vraagje trouwens, als ik mijn iphone ga updaten en jailbreaken. Kan ik dan mijn simkaart erin laten zitten of moet ik die eruit halen???
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo ik heb een 3g met 3.1.2 erop. Wat moet ik er nou als eerst opzetten en hoe? Moet je nou eerst die gm versie erop zetten?Zo ja hoe of moet je gewoon de update van itunes zelf erop zetten?
Thanx Juniorg |
|
|||
|
|||
@Timmy na 20 posts weten we ook wel dat je multitasking niet werkt elke 5 minuten herhalen heeft weinig zin volgens mij.
|
|
|||
|
|||
maar als niemand een antwoord geeft heeft t wel zin wil je zeggen?
hallo mensen, ik heb een iphone 3G met ios4 en met redsn0w gejailbreakt. ik heb multitasking er op gezet via redsn0w. de eerste 3/4 uur deed de multitasking het prima. maar toen ik wat dingetjes geinstalleerd had via cydia deed ie het niet meer.. weet iemand de oplossing hiervoor? alvast bedankt Laatst gewijzigd door iScorpio; 23-06-10 om 21:06. |
|
|||
|
|||
Hallo timmys
Ik had het zelfde, heb de jailbrake opnieuw gedaan en ben alles stuk voor stuk aan het installeren en elke keer kijken of multitasking nog werkt. Ik weet nu in iedergeval waar het aan ligt, het ligt aan winterboard uninstall winterboard en test maar dan zal je zien dat hij het waarschijnlijk bij jou ook weer doet ( ik ga er van uit dat je ook winterboard heb geinstalleerd ) Dus het is ff wachten dat er een nieuwe versie de komende dagen uitkomt, themas worden ook niet goed geladen in winterboard. Maar voor mij werkt multitasking niet wanneer winterboard is geinstalleerd. Gr. ysco.. |
|
|||
|
|||
oke bedankt ysco! ik ga het meten proberen!
|
|
|||
|
|||
ik had nog een vraagje, iemand die ik ken heeft ook ios4 geinstallerd en via redsn0w gejailbreakt. maar hij heeft (terwijl hij wel multitasking en batterijpercentage had aangeklikt)
multitasking en batterijpercentage niet op zn iphone 3g...? |
|
||||
|
||||
Bij mij werkte multitasking toen ik winterboard verwijderde...
|
|||
|
|||
Ja , als je de nieuwe bootrom erop hebt gezet dan helaas
|
|
|||
|
|||
maar hij had helemaal geen multitasking erop terwijl dat wel werdt geinstalleer het zelfde geld voor die batterij percentage,,
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Yeeeah! 3.1.3 staat er op!
nu custom 4.0 proberen |
|
|||
|
|||
Graag gedaan timmys
Nou maar hopen op een nieuwe versie van winterboard. Gr. ysco.. |
|
|||
|
|||
3gs JB-en met redsn0w?
in de kop van deze draad staat dat de 3gs geJB-ed kan worden.
Ik heb een 2gs met 3.1.2. met JB. Ik wil graag naar ios4 met JB. kan dat nu wel of niet? Ik vind wel allerlei berichten maar geen duidelijkheid. En, wat is het verschil tussen redsn0w en Pwnagetool? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
1. Tel in DFU mode zetten (herstel zwart beeldscherm)
2. Itunes shift + herstel 3. orginele 3.1.3 firmware selecteren 4. foutcode 3015 negeren. 5. tel zit vast in herstel modus. 6. download blackrain rc2 en zet hem in Crogramfiles/commonfiles/apple/apple aplication support 7. start blackrain 8. als er staat running trek kabel eruit en tel reboot. (9.) wil je naar 3.1.2 ? herhaal alles met een 3.1.2 firmware |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|