Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door The_Pharaoh Idd, het enige probleem is dat ik geen Mac heb ter mijn beschikking. Daarmee met Redsnow was het mogelijk volgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f14/i...-idevices.html toch een heel eind komen als je in dfu modes herstelt naar dat FW... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
3G iOS4
Nou hier afgelopen nacht de update gedaan naar iOS4 vanaf 3.1.2 + blackra1n.
iPhone liep even te mekkeren over een een sim probleem na installatie van de nieuwe firmware, na opnieuw aankoppelen ging de installatie weer verder. Backup terug zetten gaf ook een foutmelding, na iTunes opnieuw starten ging deze weer verder met alles terug zetten. Contactpersonen waren weg, maar kreeg ik later via Wi-Fi weer terug omdat ik e-mail, contacts en kalender sync naar GoogleApps. Vanmorgen redsn0w beta3 gedraaid (niet die b1 voor de GM dus), werkte perfect. Backgrounds en Multitasking aangezet en werkt echt prima moet ik zeggen. Ik snap het geklaag over de traagheid niet zo, maar wie weet wat er nog komen gaat. Misschien dat mensen die klagen ook al een 3GS in handen hebben gehad, dan zal het vast sneller werken. Heb vandaag nog geen crash of slome reacties gezien. Wel heb ik de telefoon iets opgeschoond door er wat oude muziek af te knikkeren, dit lijkt de snelheid vooralsnog ten goede te komen. |
|
|||
|
|||
is het niet mogelijk om je bootrom te downgrade?
|
|
|||
|
|||
Geeft bij mij dan fout 1600.
Iets om dit even te omzeilen fzo? |
|
|||
|
|||
Snap er allemaal geen hol meer van. hahahah
Ik heb een iPhone 3GS. Gister geupdate naar 4.0, hiervoor draaide ik 3.1.2 met Blackra1n jailbreak. Heb nu fw 05.13.04: kan ik mijn iPhone weer jailbreaken? |
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f14/i...-idevices.html Staat alles in |
|
|||
|
|||
Ben nu voor de zoveelste keer dat ISPW bestand aan het downloaden en wat is het langzaam zeg. hoop dat het zo wel lukt en dat redsnow niet weer zegt dat het het niet kan vinden.
|
|
||||
|
||||
je zoekt gewoon de te drukke sites op
Ik heb een hele rustige en het gaat als een speer! |
|
|||
|
|||
Mensen,
Kunnen jullie hier aljeblieft antwoord op geven? Ik ben een beginner in het jailbreaken en ik snap geen hol van wat er de afgelopen 10 pagina's geschreven is. Als ik het programma'tje start en mijn IPSW file opzoek zegt het "unable to recognize specified IPSW". Wat moet ik doen? p.s. in de afgelopen 10 pagina's komen veel onbeantwoorde vragen voor omdat er alleen gepraat wordt over (in mijn ogen) hele moeilijke probelemen... ik (en anderen) hebben deze vraag ook al eens eerder gesteld... |
|
|||
|
|||
De fouten die je altijd krijgt met cydia repo errors dat komt door Wi-Fi, ik kon rock niet installeren en nou heb ik Wi-Fi uitgezet en op 3G geprobeerd en nu installeerd hij rock zonder problemen.
Mijn probleem opgelost ysco.. |
|
|||
|
|||
@Bramwillens
Yo dude heb het zelfdeprobleem gehad maar nu eindelijk verholpen. Ga naar de 1ste pagina en download redsnow 3. een paar pagina's terug staat de iPhone1,2_4.0_8A293_Restore.zip file, download deze opnieuw. Als je het binnen hebt dan maak je van de iPhone1,2_4.0_8A293_Restore.zip een iPhone1,2_4.0_8A293_Restore.ipsw bestand. Dit doe je door alleen de .zip te selecteren en ipsw in te vullen. dan open je redsnow en selecteer je dit iPhone1,2_4.0_8A293_Restore.ipsw en de stappen volgen. Veel succes |
|
|||
|
|||
RedSn0w 3 0.9.5b5-4 verhelpt het iBooks probleem. Verder werkt alles toch? Dus nu is het veilig om helemaal te jailbreaken en unlocken zonder functies die niet werken?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zit bij T-Mobile met dezelfde setup als jij. Ook 3.1.2 met Blackra1n, weet dus niet hoe het zit met baseband-toestanden en dergelijke, heeft dat met unlocking te maken? Heb nu gewoon 4.0 met redsn0w beta 3, werkt perfect. |
|
||||
|
||||
Hoi,
Gisteravond mijn iPhone 3G weer aan de praat gekregen. ios4 erop gezet met pwnagetool 4.0, daarna unlocked met redsn0w 0.9.5b5-3 en draaien maar. Ik ben weer helemaal blij, en iedereen bedankt voor de reacties. Marc
|
|||
|
|||
Ik heb ook geupgrade naar OS4 met de custom firmware die hier enkele pagina's terug stond.
Alles werkt prima. Deze morgen ookd e navigatie getest in sluimerstand met TomTom en het werkt perfect! |
|
|||
|
|||
Heb je hierbij een Mac gebruikt of Windows? indien windows, hoe precies verder gedaan dan?
|
|
|||
|
|||
Gewoon Windows (7).
Custom firmware downloaden. iTunes opstarten. Shift + herstellen induwen. Browsen naar de custom OS4 file en wachten Device reboot, en vanaf je ziet dat je de regendruppels hebt als achtergrond is het gelukt! Maak voor de zekerheid toch maar een reservekopie aan |
|
|||
|
|||
ff voor de duidelijkheid
Ex spirit gebruikers kunnen wel naar 4.0 met jailbreak als je de shsh van 3.1.2 nog hebt, dan kun je via 3.1.2 naar custom 4.0 als je de shsh van 3.1.2 niet meer hebt kan je ook niet jailbreaken als je spirit hebt gebruikt ( ik dus ) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik in cydia kijk dan zie ik staan shsh on file for Iphone OS 3.1.3 Betekend dit dat ik ook naar een custom 4.0 kan upgraden met behoud van Cydia en jailbreak? Welke custom 4.0 zou ik dan moeten downloaden? THX voor de antwoorden alvast. |
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|