Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door xionix kan hem dus niet gewoon zomaar updaten via itunes en naderhand jb en unlock doen maar moet perse die custom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja je moet de custom maken , de repo voor ultrasnow is repo666.ultrasn0w.com |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
359.3 Dat wordt wachten totdat een van de knappe koppen iets verzinnen waar ik, en vele met mij, erg gelukkig van worden. Laatst gewijzigd door SpoonNL; 23-06-10 om 00:09. |
|
||||
|
||||
05.13.04 geloof ik?
ben hem nu weer aan het restoren naar gewone 4.0 Echt *****, snap ook niet echt van mezelf dat ik hem gisteravond klakkeloos erop zette. Te nieuwsgierig denk ik maar.. Edit: dat is modemfirmware waar ik het overhad.. ik kijk zo ff naar de bootrom |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
waar vindt ik het .ipsw bestand?
hoi, ik gebruik windows maar kom er niet uit help
|
|
|||
|
|||
trouwens heb op mijn sim vrije iphone de jb net gedaan maar als ik cydia laad en de regel toevoeg bij sources blijft alles op dat punt hangen, enige wat ik dan kan is cydia uitzetten. Echter als ik die weer aanzet dan gaat hij weer aan op het scherm waar hij was blijven hangen iemand anders hier problemen mee gehad?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe kom ik achter mijn bootrom, lees hieronder:
Citaat:
Laatst gewijzigd door SpoonNL; 23-06-10 om 00:09. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij iedere
iPhone1,2_4.0_8A293_Restore.ipsw file die ik download zegt redsn0w dat ie hem niet herkent.. waar moet ik het downloaden? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat je zou kunnen proberen is herstellen naar 3.1.2. Deze jailbreak'en met Blackra1n om vervolgens te herstellen met een custom 4.0. Ik kan 3.1.2 uploaden mocht je deze nodig hebben. |
|
|||
|
|||
Jailbreak had ik al beantwoord maar heb je waarschijnlijk niet gelezen door al die berichten. Had een custom firmware 3.1.2 gebruikt die ik hier op het forum gebruikt had. Dit was november vorig jaar. Nu heb ik de officiele firmware 4.0 geinstalleerd omdat ik dacht dat ik hem kon jailbreaken met Redsn0w. Maar je gaf gister aan dat Redsn0w de 3Gs niet ondersteund.
Welke bootrom ik heb weet ik niet. Me iphone is nu gebrickt (iTunes logo). |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Je kunt hem niet meer herstellen?
In april dacht ik door een Sn0wbreeze fail dat ik mijn pokkie ook had gebrickt. Maar via via heb ik hem toch weer aan de praat gekregen (link post). Wellicht heb je er iets aan. |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds kort (4 weken) een nieuwe 3GS gekregen van Apple. (Garantie) Dus heb geen SHSHs file van 3.1.2 op m'n iPhone. Maar ben al lang blij dat ik de oude bootrom nog heb. Ik wacht wel even af! Thanks in ieder geval.
|
|
|||
|
|||
Nog maar een keer de vraag stellen..
Bij iedere iPhone1,2_4.0_8A293_Restore.ipsw file die ik download zegt redsn0w dat ie hem niet herkent.. waar moet ik het downloaden? |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|