Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G iOS4.0 met Redsn0w - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja dat begrijp je goed ja.. jailbreak valt weg als je update.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hehe
Ja dat begrijp je goed ja..
jailbreak valt weg als je update.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat heb je goed begrepen. Tot nu toe is het 1 iemand op het forum gelukt zijn 3GS met iOS 4 te voorzien van een jailbreak. Het is wachten op Sn0wbreeze al betwijfel ik of ik iOS uberhaupt wel wil (zie: http://spreadsheets.google.com/lv?ke...g&f=true&gid=1 - mda bboyspy).
|
|
|||
|
|||
Kan ik hier ook vragen over de iTouch? Ja toch?
Ik heb een iPod touch 2G MC model, maar blijkbaar doet redsn0w 0.9.5b3 het nog niet met MC modellen. Enig idee of het wel mogelijk zal zijn? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
multitasking op een 3g is geen suc6 is rete traag.. ga hem opnieuw jailbreaken zonder multitasking
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar dan verlies je ook de lock van het scherm te laten draaien... Voor de mensen met een 3G, ge zijt beter af met 'Backgrounder', te vinden in Cydia. |
|
|||
|
|||
Citaat:
gr |
|
|||
|
|||
edit Ik heb ook een 3g daar heb ik het over
|
|
||||
|
||||
ik moet persoonlijk zeggen Mijn
3G werkt perfect en even snel met multitasking en wallpaper als voorheen . Wel gaat de battery leeg zoals nooit voorheen. Laat ons zeggen als ik er intensief mee bezig ben ik de iphone op 1.5 uur leeg trek nu . |
|
|||
|
|||
ik heb alles gedaan zoals beschreven stond.. Mijn iphone 3g leek goed te werken, maar ik wilde net gaan bellen en hij deed t niet... (verstandig om dat als eerste te testen!) Maar is het nu nog de bedoeling dat ik hem nog een keer unlock? lijkt me dat dit gedaan is met redsn0w toch?
|
|
|||
|
|||
Ik heb me ipod touch 2G geupdate naar 4.0 maar ik kan hem toch niet updaten, Ik selecteer die firmware en zegt die dat die niet voor mijn device is.
Ik heb toch geen MC bij me model nummer staan er staat MB, Ik gebruik redsn0w_win_0.9.5b5-3 net gedownload van de site edit: laat maar ik drukte op ja maar moest op nee drukken en volgende Laatst gewijzigd door Crimineeltje; 22-06-10 om 22:04. |
|
|||
|
|||
Ik heb een Iphone 3GS 3.1.3 05.12.01 en deze wil ik unlocken, maar daarvoor moet ik hem schijnbaar eerst jailbreaken. Ik heb Itunes versie 9.2 en ik heb een HI abonnement.
Wat kan ik doen om deze telefoon te jailbreaken zodat ik hem daarna kan unlocken. |
|
|||
|
|||
Euh, PwnageTool 4.0 is gereleased.Dev-Team Blog - foursome news
|
|
|||
|
|||
Citaat:
--- Edit: Hmm, een .dmg bestand. Mac only I suppose. |
|
|||
|
|||
maar wat is nieuw en old bootrom ?
modemfirmware 05.12.01 is dit nieuw of oud ? |
|
|||
|
|||
Ik zou het niet weten.
Ik lees dat er ook al een baseband 05.13.03 is. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik meen dat met bootrom de iBoot versie wordt bedoeld, en niet de baseband versie. Wanneer je bijvoorbeeld Google'd met 'iPhone' en 'bootrom' wordt er in de resultaten verwezen naar 'iBoot'. Baseband is alleen van toepassing wanneer je een unlock wilt als ik het goed begrijp.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 11 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 11 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.2 met Redsn0w - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 981 | 09-08-11 15:25 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 151 | 19-01-11 11:39 |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle 3e/4e gen iDevices met iOS4.0-4.1 met Limera1n - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 905 | 19-12-10 22:40 |
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone, iTouch, iPad en Apple TV met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 21 | 09-12-10 22:16 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
|
|