//

Update en jailbreak naar 4.0 na gebruik van Spirit

Update en jailbreak naar 4.0 na gebruik van Spirit discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Wil je niet meteen updaten, maar kijken hoe de update-met-error verlopen is dan kan je uit recovery mode kicken met behulp van RecBoot 1.0.1 (of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 26-06-10, 00:13
aaifone aaifone is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 160
Standaard

Wil je niet meteen updaten, maar kijken hoe de update-met-error verlopen is dan kan je uit recovery mode kicken met behulp van RecBoot 1.0.1 (of door het draaien van Blackra1n, daar lukt het blijkbaar ook mee las ik net op dit forum).

Ik zou gewoon proberen zelf een custom firmware aan te maken door de laatste sn0wbreeze 1.6.1 te downloaden alsmede de standaard 4.0 firmware. sn0wbreeze starten en de instructies volgen. Als je firmware aangemaakt is deze via iTunes shift-herstellen selecteren. Custom firmwares van dit forum werkten bij mij ook niet, maar met sn0wbreeze is het mij gelukt. Overigens is mijn baseband nog niet geupdate want dat doet sn0wbreeze niet. Geen idee of dat in dit geval een voordeel is of nadeel, maar vind het wel best zo. Eerst even de ervaringen met de nieuwe baseband afwachten!

Kortom ik raad sn0wbreeze aan en geen kant en klare custom firmwares waarvan je niet weet hoe ze in elkaar gesleuteld zijn.

Die handleidingen hier zijn leuk maar zelden volledig. Succes!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 26-06-10, 01:14
wataw wataw is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard hoe kan ik deze downloaden?

hoe kan ik deze downloaden? ik krijg een scherm waar ik moet inloggen. Hoe kan ik hier in komen?
Untitled3.jpg
zie bijlage.

dank,

han

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edward Sprokholt Bekijk bericht
Goedenavond allemaal,

Ik denk dat ik in dit topic wel goed zit

Zelf heb ik een Iphone 3GS met 3.1.3 firmware en een jailbreak gedaan via spirit. Hiervoor had ik de firmware 3.1.2 en een jailbreak van Blackra1n. Het beruchte file betand heb ik destijds op de saurik server gezet.

Nu lees ik overal heb je jailbreak met Spirit dan wachten!!!

Zoals ik al zei ik had al een jailbreak maar later met spirit gedaan, is er door Spirit nu iets aan een bestand gedaan in de Iphone waardoor het niet meer mogelijk is (op dit moment)? Of kan ik met een custom firmware naar Ios 4 toe?

Zo ja welke moet ik dan nemen?

iPhone 3GS:
Download
- Geen Activatie
- Baseband Update
- Cydia

of

iPhone 3GS:
download
- Activatie
- Baseband Update
- Cydia


Mijn Iphone is gesimlocked op T-mobile en dat hoef niet te veranderen op dit moment.

Groetjes Edward
  #23  
Oud 26-06-10, 08:57
Edward Sprokholt Edward Sprokholt is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 45
Standaard

Pffff ik ben inmiddels naar ios 4 gegaan omdat de iphone niets meer deed

Nu zal ik mijn boot en baseband nakijken welke ik heb en ga ik nogmaals terug naar 3.1.2 en dan een eigen cfw maken, eens kijken of dat gaat werken, want ik mis een paar kleine dingen van de jailbreak, haha
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Blackra1n 3.1.2 naar Spirit jailbreak peter4871 Jailbreak 6 16-07-10 01:31
iPhone: Jailbreak iPhone 3GS van 3.1.3 met spirit naar ios 4.0 (oude iBoot) bartsmit85 Jailbreak 7 05-07-10 09:04
Alle iDevices: kan ik updaten van 3.1.3 naar 4 met spirit jailbreak? ruberinho Jailbreak 11 29-06-10 22:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:27.