3gs old bootrom updaten naar 4.0 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey ik heb een vraag: Ik heb komende zomervakantie een jaar geleden een 3gs 32gb in amerika gekogt. (dus ik denk dat ik de oude ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3gs old bootrom updaten naar 4.0
Hey ik heb een vraag:
Ik heb komende zomervakantie een jaar geleden een 3gs 32gb in amerika gekogt. (dus ik denk dat ik de oude bootrom heb) hij komt uit amerika dus ik moet hem unlocken dit heb ik een jaargeleden gedaan met ultrasnow en ik heb hem toen ook meteen gejailbreaket (niet met spirit) Nu de vraag: is het voor mij veilig om via een custom firmware mijn iphone naar 4.0 te updaten en vervolgens te unlocken via cydia ? of moet ik wachten tot er versie van redsn0w uitkomt die dit kan of komt redsn0w niet uit voor de 3gs ? als voor mij nou een custom firmware de beste keus is, welke kan ik dan het beste nemen ? ik zat al te kijken op die pagina hier op het forum maar daar zag ik bij de 3gs versies niet multitasking staan etc is dat omdat het standaart erin zit ? als ik dan een met activatie neem is hij dan zeg maar ook al meteen geunlocked ? sorry als deze vragen een beetje dom zijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zou ik dus ook graag weten, ik zie door de bomen het bos niet meer.
ik heb dus een unlockte iphone 3GS model: MC131FB met serienummer 8793787A3NP (week 37) met firmware 3.1.2. Kan ik deze nu upgraden met snowbreeze?? ik weet het echt niet meer. Help ons nu even aub |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
En mijn iphone kan dus unlockt worden op iOS 4?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Oké daar komt mijn vraag dan.
Ik heb een iPhone 3GS oldbootrom. Ik had hem gejailbreakt met spirit en ik heb hem inmiddels ook al geupdate naar 4.0. Nu heb ik op diverse sites gelezen hoe je kunt downgraden naar 3.1.3. Maar als ik dit probeer dan krijg ik een foutmelding en ik kan niet downgraden. En ja ik heb de host file aangepast. Wat kan ik nu doen zodat ik 4.0 wel kan jailbreaken met snowbreeze? Ik heb trouwens geen unlock nodig. Als iemand mij kan helpen heel graag. |
|
|||
|
|||
Dames en heren even een vraag:
Ik heb een iPhone 3gs firmware 3.1.2 gejailbreaked met blackrain. Ik heb de oude bootrom, heb een unlock nodig en heb windows(ik had iets gelezen over snowbreeze. Nu is mijn vraag weet iemand hoe ik stap voor stap versie ios 4.0 erop krijg met jailbreak weer en unlock. Liefst een tutorial want heb niet zo veel verstand ervan. B.V.D. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kies dan deze versie: iPhone 3GS: download - Activatie - Baseband Update - Cydia Dan in iTunes 'shift' + 'herstel' klikken en dan deze firmware selecteren en klaar is Kees. (Als het goed is is je iPhone dan ook gewoon nog unlocked. Zo niet, dan heb je in elk geval Cydia erop staan: daar kun je Ultrasn0w uit downloaden en je iPhone mee unlocken.)
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Yingie, bedankt maat, je hebt me hier geweldig mee geholpen. Ga dit morgen proberen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
''simlock actief'' plaats een geldige simkaart zonder pincodeom de iphone te activeren. vul ik me pincode in maar dan gaat hij naar een scherm waar je alleen noodoproepen kan doen (itunes logo met de usb kabel zie je dan in beeld). Wat nu???? Heb ook al een t-mobile simkaart geprobeerd lukte ook niet |
|
|||
|
|||
Heb je zeker een custom rom gepakt zonder activatie ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan heb je iig de goede als je met activatie hebt gekozen. Ook al geprobeerd na pincode USB even opnieuw aan te sluiten ?
|
|
|||
|
|||
Ok, dan ga ik straks even proberen, khoop dat alles goed gaat anders heb ik een onbruikbare iphone .
|
|
||||
|
||||
Die met activatie is de goede, ja. Advies van 'mdiersma' is overigens ook een goede omdat de iPhone met nieuwe firmware heel snel weer uitgaat en iTunes dan geen tijd heeft om de unlockte sim te herkennen.
|
|
|||
|
|||
heb al een probleem, itunes geupdate naar 9.2 en die herkent me iphone niet meer. Altijd iets van: Deze iPhone kan niet worden gebruikt omdat Apple Mobile Devices niet is gestart???
Laatst gewijzigd door geert000; 25-06-10 om 20:46. |
|
||||
|
||||
iTunes 9,2 had je sowieso moeten hebben de eerste keer. Even opnieuw installeren wellicht? Ben niet zo thuis in Windows.
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat alles gelukt is. Heb wel moeten unlocken met snowbreeze. Bedankt Yingie.
Ben zeer tevreden, hoop dat ik nu wat apps kan opzetten. PS:ik heb wel die schone achtergrond niet met die waterdruppels. Waar zit die ergens?? Gevonden was simpel |
|
||||
|
||||
Mooi zo. Veel plezier ermee, zou ik zeggen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3Gs (New bootrom) van 3.1.2 naar 4.X | michielmos | Jailbreak | 3 | 06-12-10 12:45 |
iPhone: Iphone 3gs (3.1.2) new bootrom naar 4.1 | noordpoolman | Jailbreak | 1 | 24-10-10 17:21 |
iPhone: 3GS [new bootrom] downgraden van 4.1 naar 3.1.2 | dibango | Jailbreak | 6 | 11-10-10 13:20 |
iPhone: 3Gs van 3.1.3(nieuwe bootrom) naar 4.0.1 | 3gSpeed | Jailbreak | 4 | 22-09-10 18:12 |
iPhone: Iphone 3GS (new bootrom) updaten | redo-1996 | Jailbreak | 3 | 11-09-10 19:35 |
|
|