Iphone Herstellen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een iphone 3gs. nieuwe bootrom. en een jailbreak van spirit. nu wil ik OS 4 proberen erop te zetten, maar ik moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone Herstellen
Hallo ik heb een iphone 3gs. nieuwe bootrom. en een jailbreak van spirit. nu wil ik OS 4 proberen erop te zetten, maar ik moet hem eerst herstellen naar fabrieksinstellingen, echter wilt hij dit niet doen omdat ik hem meteen moet upgraden naar OS 4. ik weet dat dit niet gaat. hoe kan ik mijn 3.1.3 versie weer normaal krijgen zodat ik OS 4. erop kan zetten?
Ik weet echt niet waar ik dit moet zoeken. wie o wie kan mij helpen Bijvoorbaat dank! Gr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Restore
Hallo,
Ik heb een 3Gs nieuwe bootrom die ik met Spirit had gejailbreakt toen hij nog 3.1.3 fw had. Toen heb ik hem (helaas) geupdated naar 4.0. Ik lees nu dat ik hem dan het beste kan downgraden naar 3.1.3 en dan jailbreaken zonder spirit, en dan zou ik hem weer kunnen updaten. De vraag is nu: hoe krijg ik dat downgraden naar 3.1.3 voor elkaar? En waarmee kan ik dan het beste jailbreaken (in win?) Bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar net als ik zelf moet je gewoon ff wachten. klik Ik gok binnen een week dat de nieuwe spirit jb er is.. |
|
|||
|
|||
Zoals net gemeld in een ander topic: het kan wel vanaf 3.1.3+Spirit naar een custom 4.0, maar het is geen beginnelingenmethode en een oude bootrom blijft vereist:
Mostly iPhone hacking: OLD BOOTROM + Spirit => 4.0 JB |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone Herstellen. | zoole | Jailbreak | 3 | 01-10-10 16:54 |
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? | glenn_lauw | iPhone algemeen | 21 | 29-03-10 18:29 |
iphone herstellen | madrettor | Archief | 2 | 11-11-09 21:36 |
iPhone herstellen?! | HansWorst | Archief | 3 | 23-01-09 14:09 |
herstellen, Herstellen en nog een HERSTELLEN! | koolenboer | iPhone algemeen | 6 | 09-08-08 15:12 |
|
|