//

Problemen Jailbreak OS 4.0

Problemen Jailbreak OS 4.0 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren geprobeerd mijn iphone 3gs te jailbreaken maar dat ging niet helemaal goed. Mijn iphone draaide op 3.1.3 en was gejailbreaked met Spirit. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-06-10, 19:40
thijlob thijlob is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard Problemen Jailbreak OS 4.0

Ik heb gisteren geprobeerd mijn iphone 3gs te jailbreaken maar dat ging niet helemaal goed. Mijn iphone draaide op 3.1.3 en was gejailbreaked met Spirit.
Vervolgens heb ik geprobeerd met snowbreeze een ipsw te maken, dit lukte maar toen ik hem erop wilde zetten bleef hij hangen op preparing iphone for restore. Vervolgens las ik ergens in een topic hier dat je hem eerst terug moest zetten naar 3.1.2 . Dit lukte ook niet, ik kreeg error 1600 of 1604.
Vervolgens heb ik hem maar gewoon restored omdat ik hem vandaag toch nodig had. Heeft iemand een werkende oplossing voor mij?
Ik draai nu dus 4.0, ik heb 3.1.3 gedraait met spirit. Mijn cijfers van het serie nummer zijn 39 dus ik bezit een ouwe iphone van oktober 2009.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-06-10, 00:44
aaifone aaifone is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 160
Standaard

Update naar een custom 4.0 werkt momenteel alleen met een oude bootrom omdat je terug moet naar 3.1.2 of eerder met een niet-Spirit jailbreak. Een toestel uit week 39 is echt een grensgeval, kan zowel de oude als de nieuwe bootrom zijn. Ik zou er maar niet vanuit gaan dat je een oude bootrom hebt. Gewoon ff checken dan weet je het zeker.

iPhone in DFU modus zetten (zwart scherm, niet itunes logo + stekkertje, dat is recovery modus), en dan in Windows via configuratiescherm, systeem naar apparaatbeheer gaan. Hier kies je Universal Serial Bus controllers, en daaronder "Apple Mobile Device USB Driver". Klik hierop en ga naar tabblad Details. Kies de optie "Pad naar apparaatinstantie", en scrol naar het einde van de aangegevan waarde. Hier staat [iBOOT-359.3] als je de oude bootrom hebt, staat er een hoger getal bijv [iBOOT-359.3.2] dan heb je de nieuwe bootrom en daarbij lukt het niet om terug te gaan naar 3.1.2 met jailbreak en dus ook niet om een custom firmware te laden.

Heb je wel de oude bootrom dan kun je terugzetten naar 3.1.2., je krijgt dan een error die je kunt negeren. Vervolgens de telefoon uit recovery mode kicken met RecBoot v1.0.1, dan start je telefoon op met fw 3.1.2. Blackra1n erop draaien, en met de nieuwste sn0wbreeze een ipsw maken naar keuze. Die zou dan moeten laden. Succes.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi problemen na jailbreak leftie Wi-Fi 7 14-09-10 19:35
iPhone: problemen na jailbreak RudydG Jailbreak 5 21-08-10 07:55
3.1.3 Jailbreak veel problemen zorphion Archief 5 21-04-10 22:01
iPhone: problemen jailbreak boomcar Jailbreak 2 31-01-09 17:50
iPhone: Problemen na jailbreak Mindfield Jailbreak 11 22-01-09 21:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:31.