//

Iphone vastgelopen na terugzetten factory settings

Iphone vastgelopen na terugzetten factory settings discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) He allemaal, Ik heb een iPhone 3gs, gejailbreakt, new bootrom. Ik heb hem van een vriend van me gekocht en ik wilde terugzetten naar fabrieks ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-06-10, 23:24
Adello86 Adello86 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard Iphone vastgelopen na terugzetten factory settings

He allemaal,

Ik heb een iPhone 3gs, gejailbreakt, new bootrom. Ik heb hem van een vriend van me gekocht en ik wilde terugzetten naar fabrieks instellingen maar nu is die dus compleet vastgelopen. Ik heb die vriend gebeld maar die is pas volgende week weer thuis dus ik moet een week wachten. Misschien dat jullie me kunnen helpen.

Wat moet ik doen om hem weer aan de praat te krijgen zonder dat ik hem zo vernaggel dat die het nooit meer doet.

Op dit moment zie ik het Apple logo, en het zonnetje maar dat draait niet.
Ik heb alle normale dingen geprobeerd zoals opnieuw opstarten, DFU mode maar elke keer komt hij hierop uit of hij vraagt om te connecten met iTunes, maar dat heb ik nog niet gedaan omdat ik bang ben dat hij dan 4.0 erop gaat zetten.

Kan iemand van jullie me please helpen dit probleem op te lossen?

Grt Adel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-06-10, 23:25
Adello86 Adello86 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Wat ik was vergeten te melden is dat de iPhone om de zoveel tijd uit gaat en dan denk ik yes het komt goed maar dan elke keer verschijnt het zonnetje met logo en af en toe verdwijnt het zonnetje. Is hij nog steeds bezig met de reset of is hij echt vastgelopen ? Bedankt
  #3  
Oud 26-06-10, 01:22
Adello86 Adello86 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Ok inmiddels heb ik al wat meer kunnen verrichten. Heb hem in DFU mode staan nu met stekkertje en itunes logo. Maar als ik hem nu laat restoren mbv iTunes krijg ik er dan automatisch 4.0 op? aangezien ik afhankelijk ben van jailbreak en unlock is dat wel handig om te weten. Please somebody help me
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: officiele factory unlocked iphone 4 (uk) niet simlock vrij? Efron Unlock 6 07-04-11 11:54
Theme Settings (Winterboard Settings) Timmeh_ Jailbreak apps en thema's 15 01-09-09 10:47
iPhone 3G: Iphone 3G (uit Italie / Factory unlocked??) sondakika Unlock 6 15-03-09 00:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:00.