Wifi problemen na jailbreak discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone3g (tmobile abonnement) waar ik zojuist een jailbreak op heb toegepast. Alles ging goed alleen nu kan ik geen wifi netwerk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi problemen na jailbreak
Hallo,
Ik heb een iphone3g (tmobile abonnement) waar ik zojuist een jailbreak op heb toegepast. Alles ging goed alleen nu kan ik geen Wi-Fi netwerk meer vinden. Ik heb het netwerk al proberen te herstellen, ook paar keer opnieuw gestart maar het probleem blijft. Onderstaande jailbreak heb ik gevolgd trouwens. iClarified - iPhone - How to Jailbreak Your 2.x.x 3G iPhone Using QuickPwn (Windows) (Comments) Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb dit ook gehad toen ik de eerste keer wou jailbreaken. Weet niet aanwat het ligt maar toen ik al de stappen nogmaals gedaan had werkte het wel.
|
|
||||
|
||||
Hallo mensen,
ik zit met het zelfde probleem. Ik krijg geen draadloze netwerken te zien. Ik heb alle handelingen wel 3x opnieuw uitgevoerd, ook de iClarified guide! Maar krijg het niet aan het werk! Wordt er niet goed van, iemand tips aub!!! Ik heb zelfs via QuickPWN gedowngrade naar FW 2.1, dat werkte ook niet. Toen heb ik opnieuw de Custom FW van Michael erop gezet (2.2.1), dat heeft ook niet geholpen. Help please Iemand een idee?
Origineel: iPhone 3G 16GB | Huidige versie: 4.1 Bootloader: ?? | Baseband: 05.13.02 | JB: Pwnage & UL: Ultrasn0w Laatst gewijzigd door King1987; 05-04-09 om 23:28. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
@leftie: werkt hij wel zonder jailbreak?
@en-is: ik ben bang dat het bij jouw hardware matig is, laat eens een diagnose doen. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bij een bedrijf dat ipod/ iphone's repareert een test laten doen zodat je kan zien wat er stuk is /of er iets stuk is
http://ipod-service.nl/ |
|
||||
|
||||
Citaat:
Misschien kan ik nog bij Innovatiegroep Nijmegen garantie ontvangen, want de vorige eigenaar heeft het toestel daar gekocht. |
|
|||
|
|||
ik heb problemen met het hele mobiele datanetwerk. Wi-Fi doet het wel maar ander internet niet, na jailbreak. wat kan dit zijn? opnieuw jailbreaken?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi problemen | kastenbart | Wi-Fi | 10 | 18-02-11 12:04 |
Wi-Fi problemen bij update naar 4.2.1 jailbreak + unlock | peewe | Wi-Fi | 2 | 25-12-10 14:19 |
Problemen met Wi-Fi na jailbreak | ceylanbey | Wi-Fi | 1 | 14-10-10 19:20 |
Wi-Fi problemen | thgj | Wi-Fi | 1 | 05-11-09 11:09 |
Wi-Fi problemen | Reloader | Wi-Fi | 7 | 09-05-09 20:38 |
|
|