welke programmas draaien op 4.0 na jealbreak? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi het leek mij een goed idee om hier de programmas te posten die werken na jailbreak op os 4.0 b.v winterboard werkt niet sb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
welke programmas draaien op 4.0 na jealbreak?
hoi
het leek mij een goed idee om hier de programmas te posten die werken na jailbreak op os 4.0 b.v winterboard werkt niet sb settings ook niet. zou leuk zijn als mensen hier posten wat wel en niet werkt.\ het is geen problemen topic maar gewoonweg simpel wat wel en wat niet werkt. grt martijn Laatst gewijzigd door martijndk1983; 26-06-10 om 17:32. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hoi
klopt je hebt gelijk,in het begin deed hij het bij mij niet heb hem opnieuw geinstalleerd en hij doet het. |
|
|||
|
|||
hoe jailbreak je de iphone 4 ? Ik heb hem namelijk
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
cydia
het mensen
zijn er meer mensen die last hebben dat cydia constand in downloading packages blijft hangen en niet verder komt??? grt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jealbreak a new iphone 3gs | nooob | Jailbreak | 2 | 07-11-10 00:01 |
programmas die op achtergrond draaien kunnen beheren/afsluiten | Kale_Hollander | iPhone Apps | 14 | 09-09-10 04:19 |
Jealbreak vraag | ReneJongsma | iPhone algemeen | 5 | 17-08-10 09:35 |
jealbreak 4.0 | soofpchulp | Jailbreak | 2 | 28-06-10 20:00 |
fout bij jealbreak | iphone001 | Archief | 3 | 10-08-08 23:14 |
|
|