//

Update zonder Jailbreak

Update zonder Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had dus 3.1.2 oude bootrom gejailbreaked met blackra1n. Toen ik met een ipsw file wou jailbreaken flipte mn iphone en bleef die bij zon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-06-10, 03:54
AtesYurek AtesYurek is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 120
Standaard Update zonder Jailbreak

Ik had dus 3.1.2 oude bootrom gejailbreaked met blackra1n.
Toen ik met een ipsw file wou jailbreaken flipte mn iphone en bleef die bij zon scherm staan waarbij je een USB-kabel en iTunes logo ziet.
Niets was mogelijk. Na iTunes 9.2 te hebben geinstalleerd heb ik kunnen upgraden maar ik heb nou iOS 4 zonder jailbreak.
Mijn vraag is nu;
1. Kan ik alsnog jailbreaken?
2. Als dit niet mogelijk is kan ik dan mijn reserve kopie van 3.1.2 terugzetten met jailbreak enal(ik heb wel die SHSH-files)-->Omdat ik zelf flink wat problemen heb gehad met het downgraden van 4.0 Beta 1 naar 3.1.3 zal hier ik een How-To posten.

Deze How-To is voor zowel Mac Gebruikers als Windows gebruikers hetzelfde
1.) Download de officiële 3.1.3 software (zie hier
2.) Zet de je iDevice in DFU-modus (zie hier als je niet weet hoe, wees er zeker van dat het om de DFU-modus gaat! Dus Recovery maar dan met een zwart scherm)
3.) iTunes zou moeten openen en restore met Alt-Klik (Mac) of Shift-Klik (Windows). Selecteer de 3.1.3 firmware.
4.) Na een tijdje wordt er een 1015-error afgegeven door iTunes. Dit hoort zo! De 3.1.3 is in feite al opgeslagen op je iDevice.
5.) Download via http://www.blackra1n.com de passende Blackra1n software voor je Mac / Windows
6.) Klik op "Make it Rain" (Als je een ASL.dll error krijgt, kijk dan onderaan deze post)
7.) Wacht een minuut en houd daarna je Home + Power button tegelijkertijd in voor zo'n 10 seconde, je iDevice zou nu moeten afsluiten.
8.) Start je apparaat door je Power-button in te drukken en je iDevice zou weer volledig moeten werken op 3.1.3
Dit heb ik gevonden op het forum, dit is toch gwn ook mogelijk voor 3.1.2 en iOS 4 dat niet beta is?

Laatst gewijzigd door AtesYurek; 26-06-10 om 12:33. Reden: Iets gevonden op forum
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-06-10, 15:43
AtesYurek AtesYurek is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 120
Standaard

Ik heb het opgelost, zit weer op 3.1.2 met jailbreak
de instructies hierboven werken trouwens niet dus niet proberen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: firmware 4.2.1 update zonder baseband update (tut) sth313 Unlock 10 21-03-11 18:53
iPhone: update iPhone 3G naar 4.1 zonder modemfw update??? hockeyboer Jailbreak 1 30-09-10 18:23
iPhone: [SPIRIT 3GS] CUSTOM FW 3.1.3 zonder basebandupdate EN ZONDER jailbreak! oetkaa Jailbreak 23 12-05-10 20:38
Reset zonder update Giuseppe Archief 0 26-08-08 12:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:21.