Problemen met opstarten via jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ! Ik heb een probleem met mijn iphone 3GS 16GB versie 3.1.2 Ik heb mijn iphone gejailbreakt en weet dat het allemaal via de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met opstarten via jailbreak
Hallo !
Ik heb een probleem met mijn iphone 3GS 16GB versie 3.1.2 Ik heb mijn iphone gejailbreakt en weet dat het allemaal via de pc opgestart moet worden ! Alleen ik heb een ander probleem ! Vanmiddag was ik een beetje aan het internetten op de telefoon toen hij (heb ik wel vaker) aan gaf dat er geen service was m.b.t de provider en liep opeens vast ! Hij deed niets en de schermverlichting ging ook niet uit, een kwartier later is de telefoon uitgegaan dus ik sloot hem aan op de pc om hem optestarten via de jailbreak maar hij doet niets, ik krijg alleen het apple logotje en dan geeft die aan dat ik hem via usb moet verbinden start de jailbreak en krijg die afbeelding ervoor, dit blijft er langer voor dan normaal tot het icoontje komt dat die de telefoon laad (dat rondje) die stopt dan met draaien blijft even staan en naar paar minuten begint het weer van voor af aan met het apple logotje. Wat kan ik doen ?? Mvg, Bjorn. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kijk eens in dit topic.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Problemen met baseband na jailbreak met Redsnow (4.3.1) | amiet01 | Jailbreak | 9 | 11-04-11 10:12 |
problemen opstarten cydia | pollie72 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 04-03-11 08:35 |
Problemen met Wi-Fi na jailbreak | ceylanbey | Wi-Fi | 1 | 14-10-10 19:20 |
problemen met jailbreak | harmpie91 | Archief | 5 | 17-02-09 14:42 |
iPhone: problemen QuicPWN (freeze + niet meer opstarten iphone) | appie | Jailbreak | 0 | 11-09-08 14:10 |
|
|