3.1.3 spirit naar 4.0 Jailbreak zonder 3.1.2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan ik helaas niet zeggen omdat ik het niet geproberen kan. Heb alleen 1 met de oude bootrom. Als je het zou willen proberen, graag!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan ik helaas niet zeggen omdat ik het niet geproberen kan. Heb alleen 1 met de oude bootrom. Als je het zou willen proberen, graag!
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit heb ik er voor de zekerheid bijgezet. Het is dus niet geprobeerd. Mogelijk werkt het WEL, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen!
|
|
|||
|
|||
In dat geval:
Google -> spirit2pwn new bootrom -> 2de link: Citaat:
*edit* enkele links verder: Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bedankt Bibi,
Hierbij dus! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hij blijft alleen nu rondjes draaien na de jailbreak met paarsachtige scherm
|
||||
|
||||
Ik snap NIKS van de beveiliging die ze er deze keer ingestopt hebben.. Ben laatst al een hele avond bezig geweest en nu blijft die weer hangen na de jailbreak van 3.1.3.. eerst het paarse scherm met rondje draaiend logootje, homeknop + powerbutton ff in zodat die opnieuw opstartte, en nu blijft het apple logootje staan terwijl iTunes de telefoon wel gewoon ziet en ermee synched enzo...
Ik probeer het nog 1 keer opnieuw en anders geen jailbreak voor mij tot er een echte goeie methode is (niet verkeerd bedoel naar jou toe robin ) |
|
|||
|
|||
haha, succes! De spiritjailbreak vind ik de beste tot nu toe. (beter dan blackra1n want spirit is untethered). Voor 4.0 is het ff gewoon wat moeilijker! Heb je je iPhone eerst helemaal opgestart, zodat je je homescreen enzo ziet? Heb je hem wel eerst geactiveerd enzo?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik stop ermee! |
|
|||
|
|||
ze zijn altijd zo snel met jailbreaken waarom duurt het nu zo lang zijn de ego's weer te groot bij de experts.
|
|
|||
|
|||
Misschien wel heel maf, maar zo is het bij mijn 3GS gelukt. Ik had 4.0 origineel met de nieuwe bootrom.
- RedsnOw 0.9.2 en firmware 3.1.2 Hiermee deed ik een downgrade, die bleef aan het eind hangen en kwam de iPhone in de restore modes terecht (stekkertje - itunes schermpje). Toen de iPhone in de DFU modes gezet, gewoon vanuit de restore modes. Toen een firmware gedownload van iPhoneclub MET ACTIVATIE en Cydia ingebakken, 5iPhone2,1_4.0_8A293_Custom_Restore. Itunes openen en toen voor herstellen gekozen. Shift toets en dan herstellen kiezen. Na deze procedure was de iPhone voorzien van IOS 4.0 en unlocked. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ze brengen de "makkelijkere exploits" nog niet uit omdat Apple zeer binnenkort met een update komt en ze niet willen dat Apple dan de gaten alweer dicht |
|
|||
|
|||
als ik de Iwoowiz Repo moet typpen zit er bij geen spatie op me toetsenbord.
en wat is een pwngtool ofzo? |
|
|||
|
|||
Als je het niet snapt, raadt ik je aan te wachten tot Spirit voor 4.0 uitkomt!
|
|
|||
|
|||
je moet de url van de woowiz repo intypen: http:// repo.woowiz.net/ (zonder spatie dus)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
excuus, ik zit ook niet alle dagen op dit forum.
Als je van 3.0 direct naar 4.0 gegaan bent, en nooit een firmware ertussen geinstalleerd hebt, moet je proberen te downgraden naar custom firmware 3.0 en vervolgens gewoon custom firmware 4.0 proberen te installeren. Ik heb het niet geprobeerd, maar als jij het zou willen proberen, graag. Je bent een uitzonderingsgeval |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt! Edit2: Ik krijg nu de foutmelding van 1600. Ik heb het ipadres weggehaald uit de host file. Met en zonder krijg ik dezelfde fout. Wat doe ik fout? Edit: Ik zal morgen nog is proberen in windows xp sp 2. Kijken of dit resultaat haalt. Begin het wel zat te worden Laatst gewijzigd door Nyazzin; 12-07-10 om 23:29. |
|
|||
|
|||
ik heb dat al gedaan maar dan krijg ik fout melding 3002 :S
ik heb 4.0 maar wil graag naar 3.1.3 |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Blackra1n 3.1.2 naar Spirit jailbreak | peter4871 | Jailbreak | 6 | 16-07-10 02:31 |
Alle iDevices: kan ik updaten van 3.1.3 naar 4 met spirit jailbreak? | ruberinho | Jailbreak | 11 | 29-06-10 23:59 |
iPhone: Update en jailbreak naar 4.0 na gebruik van Spirit | dettie | Jailbreak | 22 | 26-06-10 09:57 |
iPhone: Iphone 3gs 3.1.2 met spirit naar jailbreak ios4 | michielvzz | Jailbreak | 0 | 24-06-10 17:36 |
iPhone: [SPIRIT 3GS] CUSTOM FW 3.1.3 zonder basebandupdate EN ZONDER jailbreak! | oetkaa | Jailbreak | 23 | 12-05-10 20:38 |
|
|