na spirit bootloop (blijft opstarten) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iphone succesvol kunnen herstellen met een custom 3.1.2 firmware. iPhone start dan op en werkt gewoon. Echter wanneer ik spirit draai ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
na spirit bootloop (blijft opstarten)
Hallo,
Ik heb mijn iphone succesvol kunnen herstellen met een custom 3.1.2 firmware. iPhone start dan op en werkt gewoon. Echter wanneer ik spirit draai om hem te jailbreaken komt hij naderhand meteen in een oneindige boot-loop. Hij blijft maar opstarten. Ik kan hem dus niet jailbreaken terwijl dat voorheen wel kon. Weet iemand iets? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kun je hem nog in de recovery of dfu mode zetten? Dan snel restoren naar een schone installatie... En dan jailbreaken via itunes 9.1 met spirit !!! Want dat is helaas de fout bij jou, omdat je hem wou jailbreaken via itunes 9.2.... Ik wens iniedergeval veel succes!
En sterkte met slapen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik iTunes 9.1.x en heb hetzelfde probleem.
Verder vraag ik mij af waarvoor iTunes eigenlijk gebruikt wordt. Als je Spirit download en op jailbreak drukt dan gebruik je iTunes toch helemaal niet? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 blijft opnieuw opstarten. | Snowie | iPhone algemeen | 0 | 03-03-11 22:33 |
iPad blijft opnieuw opstarten | Maxi86 | iPad algemeen | 2 | 13-10-10 23:42 |
iPhone: iphone blijft opstarten? | libia | Jailbreak | 5 | 27-07-09 08:16 |
Opstarten blijft loopen... | ScarskiN | Jailbreak apps en thema's | 8 | 26-07-08 21:49 |
Blijft hangen bij opstarten | BonnanX | Unlock [archief] | 13 | 22-05-08 17:04 |
|
|