3G blijft in UDF mode hangen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist mij iphone 3g proberen te upgraden naar 4.0.1, met laatste versie redsnow en firmware. Tijdens dit proces kreeg ik een foutmelding van iTunes 0XE8000065. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G blijft in UDF mode hangen
Zojuist mij iphone 3g proberen te upgraden naar 4.0.1,
met laatste versie redsnow en firmware. Tijdens dit proces kreeg ik een foutmelding van iTunes 0XE8000065. Daarna blijft de iphone in de UDF mode hangen en krijg ik hem er met geen mogelijkheid meer uit. Ook itunes herkend hem niet meer.https://forum.iculture.nl/images/icons/icon9.gif help!!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
3G blijft in UDF mode hangen
Zojuist mij iphone 3g proberen te upgraden naar 4.0.1,
met laatste versie redsnow en firmware. Tijdens dit proces kreeg ik een foutmelding van iTunes 0XE8000065. Daarna blijft de iphone in de UDF mode hangen en krijg ik hem er met geen mogelijkheid meer uit. Ook itunes herkend hem niet meer. help!!!! |
|
|||
|
|||
probeer een andere USB poort, werkte bij mij in ieder geval wel.
|
|
|||
|
|||
Thanx,
probleem is inderdaad opgelost. USB probleempje (gelukkig ) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Recovery Mode Loop: alles geprobeerd maar blijft hangen | pdewildt | iPhone algemeen | 1 | 23-05-11 10:17 |
iPhone: DFU mode bijft hangen | jeffreyklaas | Jailbreak | 3 | 15-10-10 16:41 |
iphone blijft in DFU mode hangen? | benno13 | iPhone algemeen | 9 | 20-05-10 16:03 |
Restore mode blijft hangen na perongeluk update 2.0.1 | derper | iPhone algemeen | 2 | 12-08-08 21:11 |
|
|