jailbreaken discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb een iphone 3gS 16GB. ik heb nu versie 4.0.1 erop staan. ik heb deze eprongelijk geupdate.. voorheen had ik versie 3.1.3 erop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbreaken
hallo
ik heb een iphone 3gS 16GB. ik heb nu versie 4.0.1 erop staan. ik heb deze eprongelijk geupdate.. voorheen had ik versie 3.1.3 erop staan en gejailbreaked met spirit. nu heb ik inmiddels veel dingen geprobeerd die ik hier op het forum heb gelezen om mijn iphone te jailbreaken OF te downgraden naar 3.1.3.. maar het wil me allemaal niet lukken krijg steeds een foutmelding 3194 volgens mij.. heeft iemand dit ook gehad en kan je mij nu helpen?? graag wil ik een uitleg hebben stapsgewijs. Gr, Mark |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hey Mark,
Om je toestel te jailbreaken heb je de volgende dingen nodig. redsn0w_win_0.9.5b5-3 en Firmware: iPhone1,2_4.0_8A293_Restore.ipsw Al je er niet uit komt hoe het in ze'n werk gaat kijk dan onder WIKI Succes er mee Gr. Tom |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij sommige mensen is het wel gelukt, maar bij mij niet met dezlfde foutmelding Lees deze tutorial ff door, volg de instructies, en als dat niet lukt, pech gehad en ff wachten op Comex |
|
|||
|
|||
ik heb ook precies hetzelfde probleem,,
|
|
|||
|
|||
ja ik ook, kuuuuuuut
wachten men |
|
|||
|
|||
Gewoon updaten naar firmware 4.0.1 en geduld hebben tot zondag
Dan komt de spirit versie uit voor firmware 4.0.1. Zit er ook op te wachten. Citaat:
|
|
|||
|
|||
hoe weet je dat het op zondag uit komt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ben erg benieuwd, hoop dat het morgen eindelijk goed komt !!
Leuk zo'n Iphone terwijl je niet kunt bellen |
|
||||
|
||||
Voor hulp bij welke tool je nu nodig hebt bij het jailbreaken, zie de keuzehulp. Verder staan er al wat topics in de Geruchten sectie over wanneer er een nieuwe tool komt, dus bij deze het verzoek in één van die topics verder te gaan .
Voor nu gaat hier een slotje op. // Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreaken 4.1 | KJB | Jailbreak | 1 | 30-11-10 11:47 |
iPhone: jailbreaken | deschilder | Jailbreak | 0 | 24-06-10 21:17 |
3.1.3 jailbreaken | and----rew | Archief | 4 | 22-02-10 11:21 |
jailbreaken 3.1.3 | jaaa | Archief | 1 | 12-02-10 15:48 |
Jailbreaken | francebramie | Archief | 3 | 21-01-09 22:44 |
|
|