Nieuwe iPad downgraden discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik kan geen antwoord vinden op mijn vraag. Ik heb een nieuwe iPad en heb hem nog niet gejailbreaked. Ik heb hem geüpdate naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe iPad downgraden
Hoi,
Ik kan geen antwoord vinden op mijn vraag. Ik heb een nieuwe iPad en heb hem nog niet gejailbreaked. Ik heb hem geüpdate naar 3.2.1 en weet dat het met spirit niet mogelijk is om hem te JB. Is er een manier om hem te downgraden naar 3.2 ondanks dat hij nog nooit gejailbreaked is? En zo ja hoe? Cheers bartelicious |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
das niet zo slim van je ff weekie wachten denk ik
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad gekocht 4 dagen voor nieuwe iPad 2 | Rubske | iPad algemeen | 18 | 20-03-11 11:07 |
iPad Downgraden van 4.2.1 naar 3.2.2 lukt niet... | Jackie99 | iPad algemeen | 2 | 19-12-10 17:33 |
ipad op 4.2 beta werkt niet..downgraden naar 3.2.2 lukt niet..:-( | tbeumer@ | iPad algemeen | 15 | 20-09-10 20:04 |
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad | forum.bericht | iTunes | 3 | 03-08-10 16:43 |
Ihpone de-jailbraiken voor garantie en downgraden voor nieuwe jailbreak | B4ZZY | Archief | 5 | 11-03-10 22:06 |
|
|