(iphone 4) iOS 4.0.2 naar 4.0.1 ? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is echt niet moeilijk, je bent er bijna, alleen die .zip veranderen, ja dat niemand helpt snap ik ook niet...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het is echt niet moeilijk, je bent er bijna, alleen die .zip veranderen, ja dat niemand helpt snap ik ook niet
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
er staat geen zip..... das t probleem...
|
|
|||
|
|||
wat staat er dan wel achter de punt??
download het bestand dan 'als' .ipsw, dat kun je toch kiezen?! |
|
|||
|
|||
er staat nergens een punt... en kan het niet opslaan met die naam... en heb nu bij voorbaad achter de naam van de map die . jpsw gezet maar vraag me af of dat werkt......
|
|
|||
|
|||
ik heb nu een dobbelsteen whoee hoeee
ok voor alle duidelijkheid moet ik de reboot op mijn pc instaleren????? |
|
|||
|
|||
of moet die soms ook een dobbelsteen worden???? en gezipt blijven??
|
|
|||
|
|||
Je moet je windows verkenner openen en daar je mapopties wijzigen. Zodat hij bekende extensies ook laat zien.
|
|
|||
|
|||
hahhaaha enne hoe doe ik dat en waarin moet ik mijn mapopties wijzigen?? ik snap er nog steeds niets van...
|
|
|||
|
|||
voor windows 7 gaat het zo Verkenner - Extensies voor bekende bestandstypen weergeven / verbergen « Windows 7 « Microsoft« Tech-Notes
|
|
|||
|
|||
recboot installeren en exit only stand-bye houden, nu hup in DFU zetten en 4.0.1 erop zetten
|
|
|||
|
|||
maar waar instaleer ik die recboot...
|
|
|||
|
|||
weet ik dat, gewoon openen?
Je hebt hem pas nodig als je 4.0.1 erop hebt en de error krijgt na een tijdje. |
|
|||
|
|||
ik krijg deze opties in de recboot map:
enter exit iphucwin32 itunnel readline5.dll recboot wat moet ik dan doen?? |
|
|||
|
|||
ik heb de recboot niet nodig hij staat nu weer op 4.0.1!! Whoeee hoeee nu weer jailbreaken hahahahha als het lukt wil ik jullie heeel erg bedanken voor alles!!
|
|
|||
|
|||
Ik heb geen flauw idee, ik weet niet hoe jij download/opend, maar ik zie dergelijke dingen nooit.
|
|
|||
|
|||
Surf dan maar op je foon naar JailbreakMe en hoppa, cydia is back.
|
|
|||
|
|||
ik wilde vandaag updaten naar versie 4.0.1 maar itunes gaf aan dat hij versie 4.02 ging installeren
ik heb dit geanuleerd en heb nu nog versie 3.1.2 kan ik nu nog updaten naar versie 4.0.1 graag dan even een stappen plan thx |
|
|||
|
|||
Kijk hier even, staat het heel mooi uitgelegd.
Downgrade iOS 4.0.2 to iOS 4.0 / 4.0.1 / iPhone 3.1.3 / 3.1.2 | Jaxov |
|
|||
|
|||
ik heb zelfs recboot niet moeten gebruiken.
in DFU mode plaatsen firmware 4.0.1 downloaden restoren met 4.0.1 en thats it alles werkt! |
|
|||
|
|||
ik denk dat het bij mij gelukt is
alvast bedankt he 10/10 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G terugzetten naar iOS 3.1.3 | jap74 | Archief | 3 | 10-05-11 15:36 |
iPhone: 3G op iOS 4.1 icm BB 06.15.00 ontzettend traag > naar iOS 4.2.1? | Typ 81 | Jailbreak | 8 | 19-12-10 20:52 |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
iPhone: iPhone 4 Downgrade ios 4.1 naar 4.0.1 | BytesNL | Jailbreak | 5 | 01-10-10 23:04 |
Windows: iPhone valt uit na update naar iOS 4.0 | jurgenb | iTunes | 13 | 04-08-10 19:44 |
|
|