van 4.0 naar 4.01 niet naar 4.02! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Even voorstellen, nieuw hier op het forum.. Blackmantis, 26 jaar en net een nieuwe iphone 4. Nu wil ik hem graag gaan jailbreaken, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
van 4.0 naar 4.01 niet naar 4.02!
Hallo,
Even voorstellen, nieuw hier op het forum.. Blackmantis, 26 jaar en net een nieuwe iphone 4. Nu wil ik hem graag gaan jailbreaken, maar wel met 4.01 en niet met 4.0 Ik heb de volgende vraag: Het lijkt mij verstandig even een backup te maken van 4.0 zodat ik deze straks terug kan zetten (SHSH), is dit mogelijk? Ik lees overal dat apple geen oude firmware tekent ofzo dus dat dit niet mogelijk is? Verder heb ik hier op het forum alle firmware versies gevonden: Firmware - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 4, iPhone 3G S en iPhone 3G Kan ik deze dmv een restore zomaar installeren op mijn iphone? (ik kan dus in principe vrij gemakkelijk 4.01 erop zetten? >> Firmware 4.0.1 iPhone3,1_4.0.1_8A306_Restore.ipsw Daarna moet een jailbreak toch vrij simpel zijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je het echt simpel wil dan blijf je gewoon op firmware 4.0 tot firmware 4.1 wordt uitgebracht
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Inderdaad eerst een backup maken van 4.0 en daarna met shift bijwerken de 4.0.1. firmware selecteren, daarna jalbreaken met Jailbreakme.com et voilà
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iPhone aansluiten op de pc Itunes openen en dan shift+restore drukken om de gedownloade firmware te installeren op je iPhone. Als dat klaar is met je iPhone naar jailbreakme.com gaan en voila klaar is kees. |
|
||||
|
||||
De enige aanpassing van 4.0.1 ten opzichte van 4.0 is de veranderde waarde van de signaal meter. En dan nog enkel de uitlezing daarvan!
Zoals WDS001 al eerder stelde, zou gewoon op 4.0 blijven
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: music van ipod touch 4g naar computer (minimaal naar biblitheek) | NoWayOut | iTunes | 5 | 25-07-11 16:05 |
iPhone: iphone 3g downgrade naar 3.1.3 niet gelukt maar kan niet naar 4.0 terug | raymon | Jailbreak | 2 | 07-01-11 13:10 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
|
|