iPad - Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Om het ook niet te lang te maken.... Tja dat is nou net het idee achter programma's als filescanvenger en andere (dat na het verwijderen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Om het ook niet te lang te maken....
Tja dat is nou net het idee achter programma's als filescanvenger en andere (dat na het verwijderen en herstellen van bestanden nog de "oude files") terugvind. Ik heb het succesvol gebruikt na het opnieuw partitioneren van hdd's en formateren van usb sticks. Als je een programma hebt die van je ipad een driveletter maakt.... Zou ik het proberen.. Maar ik begrijp dat jij je er "klaar" mee bent... Excuses als het meedenken frustraties oproepen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
waar zijn je foto's nu dan? Die heb je nu toch ook niet. Vervolgens vraag je of mensen hun Ipad willen kraken omdat je er zelf bang voor bent ofzo? |
|
|||
|
|||
kun je er niet een andere ipad aan koppelen om zo je foto's terug te halen??
gr NIk |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|