ipad gereed maken voor jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een download van 3.2...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb een download van 3.2
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Aan firmware 3.2 alleen heb je niets.
Je moet SHSH files hebben van je apparaat toen het op 3.2.1 draaide. Aangezien je die niet hebt (en nooit zal hebben) kan je NIET downgraden. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Lees je wel wat ik je zeg? Het staat zelfs in de handleiding:
This downgrade guide will only work for iPad with ECID SHSH or SHSH blobs saved on Cydia for 3.2.1 firmware. If you don't have such SHSH files saved, I'm sorry but it is not possible for you to downgrade your device. |
|
|||
|
|||
maar ze gaan echt geen jailbraik voor 3.2.2 maken??
|
|
||||
|
||||
Het lijkt erop van niet.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Omdat de devs van de jailbreak het zelf gezegd hebben via twitter.
|
|
||||
|
||||
De huidige Jailbreak is gebaseerd op de PDF exploit, die Apple in 3.2.2 en 4.0.2 heeft gefixt. Dus iPhone Dev team moet een nieuwe JB ontwikkelen en uiteraard wachten ze totdat de volgende grote software update. Anders patcht Apple dat ook weer dicht en blijven gebruikers weer wachten.
|
|||
|
|||
is daar een link van??
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
zijn er geen andere mensen wie jailbraik maakt
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb al heel lang lopen sparen en wou een ipad met jailbraik,
anders komt de jailbraik pas bij kerst of november wanneer komt ios 4 voor ipad?? |
|
|||
|
|||
iOS4.x voor de iPad komt ergens in de herst, volgens eerder gelezen berichten is november het meest aannemelijke. Een jailbreak dan dus ook op z'n vroegst!
|
|
|||
|
|||
Net een week in mijn bezit, 32gb met 3g, heeft 3.2.2. Aangekocht FNAC belgie
|
|
|||
|
|||
apple store??
|
Labels |
jaibra |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kosten app maken voor ipad | haroldv | iPad Apps | 1 | 08-12-10 15:10 |
PDF tijdschriften geschikt maken voor iPad | thomth | iPad algemeen | 1 | 02-11-10 13:30 |
MiFi hotspot voor iPad maken-hoe? | Christiaan94 | iPad algemeen | 1 | 24-07-10 18:24 |
|
|