Ipad downgrade 3.2.2 => 3.2.1 Jailbreak mogelijk discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vanaf versie 3.2 wel mijn SHSH opgeslagen bij Cydia, maar als ik TinyU gebruik met zowel versie 3.2.1 als 3.2 krijg ik de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb vanaf versie 3.2 wel mijn SHSH opgeslagen bij Cydia, maar als ik TinyU gebruik met zowel versie 3.2.1 als 3.2 krijg ik de melding dat er geen SHSH bekent is
Iemand een idee? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Je hoeft ze niet handmatig op te slaan. Als je Cydia voor de aller eerste keer opent, kun je op 'Make my life easier' klikken. Als je dat doet, slaat Cydia voor jou alle beschikbare SHSH blobs op. Ook voor firmwareversies die je niet (hebt) gebruikt. Als je TinyUmbrella gebruikt, is dit om de SHSH blobs lokaal te krijgen, zodat je makkelijk kunt herstellen met iTunes. Ook kun je hiermee proberen handmatig SHSH blobs op de slaan.
@iPolletje: je kunt dus alleen naar 3.2 herstellen. Je moet, of iedere versie handmatig met TinyUmbrella lokaal opslaan, of je leven makkelijker maken door dit door Cydia te laten doen. (de 'Make my life easier' knop) Laatst gewijzigd door dododedodonl; 09-09-10 om 09:00. |
|
|||
|
|||
Wat erg dat dit niet kan. Ik heb toevallig afgelopen zaterdag een Ipad gekocht en direct aangesloten op Itunes en de update naar 3.2.2 gedaan, jammer zeg, ik ben een Cydia fan!
Ik zie het wel wanneer ik weer kan jailbreaken, ik hou dit forum in de gaten, bedankt voor het posten!!!!! Ik heb wel een jailbreak op mijn Iphone, nu nog op mijn Ipad, als iemand de oplossing weet hoor ik het graag!! Laatst gewijzigd door vasse017; 11-10-10 om 16:53. Reden: jailbreak op Iphone en niet op Ipad 32GB Wi-Fi |
|
|||
|
|||
Je kunt toch gewoon met Limera1n jailbreaken?
|
|||
|
|||
Dank je wel voor je snelle antwoord. Ik zat het net te lezen op een ander forum, erg ik durf nog niet!! Stel dat hij het niet meer doet, word ik gek ook hahaha Jammer dat ik hem zaterdag gelijk geupdate hebt, had ik maar net als met mijn Iphone laten zeggen geen updates!! Ik ga even nog meer bestuderen over Limera1n. In ieder geval hartstikke bedankt!!! Als meer mensen het doen doe ik het ook, anders wacht ik tot november, dan schijnt het wel te kunnen, zegt men??
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor de iPad zijn er wel wat mensen met problemen, maar het 'ergste' wat je tegenkomt is dat het niet werkt. Je iPad gaat in principe dus niet kapot ofzo. |
|
|||
|
|||
iPad 3G 32GB versie 3.2.2
Citaat:
Ik zie bij mij in de buurt nog niemand die dit doe. Ik heb wel gezien op marktplaats dat het gedaan wordt maar helaas niet in de buurt. Ik weet niet een wat SHSH is en of ik dit heb opgeslagen in Itunes? Ik kijk nog even verder op youtube. Bedankt in ieder geval en als het gelukt is laat ik het je zeker weten!!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 4 (4.0.2) downgrade to 4.01 mogelijk ? | dimaxxx | Jailbreak | 1 | 24-09-10 10:20 |
iPhone: Downgrade mogelijk of niet?? | Firefist | Jailbreak | 1 | 13-09-10 12:10 |
Downgrade 4.0.2 mogelijk? | borgqueenx | Jailbreak | 2 | 25-08-10 11:13 |
downgrade mogelijk? | donny88 | Archief | 1 | 05-02-09 23:49 |
iPhone 1.1.3 jailbreak mislukt.. downgrade niet mogelijk?... | San | Unlock [archief] | 3 | 31-01-08 18:05 |
|
|