//

Cydia ellende

Cydia ellende discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) volgende probleem: slide to jailbreak gedaan, wat apps en dingetjes gedownload (maar helaas geen openSSH , geen terminal ), PDF patch erop gezet. Nu werkt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-08-10, 18:09
thebruceii thebruceii is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard Cydia ellende

volgende probleem:

slide to jailbreak gedaan, wat apps en dingetjes gedownload (maar helaas geen openSSH, geen terminal), PDF patch erop gezet.

Nu werkt Cydia ineens niet meer. Kennelijk afc2add ook niet, nog wel. Cydia kan ik dus niet herstellen door in de rootmappen iets te verwijderen.

Hoe krijg ik Cydia weer werkend....reboot etc werkt niet. Opnieuw jailbreaken lukt ook niet. Kan niet via iphonebrwoser in rootmappen komen omdat al die programma`s mijn iphone niet zien als gejailbreakt....(ik dacht dat ik afc2add wel had geinstalleerd?)

dus help....welke opties heb ik nog.......en vertel me hoe dat in zijn werk gaat..... Alvast dank!!

Laatst gewijzigd door WDS001; 31-08-10 om 18:39. Reden: Illegale content verwijderd!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3g 16 GB update ellende NicolaasR iPhone algemeen 0 11-04-11 16:39
FW 3.0: In Cydia juiste repo aanpassen bij geen Cydia-updates Buur Jailbreak apps en thema's 47 27-06-09 12:34
iPhone ellende MacRub Unlock [archief] 11 08-05-08 20:30
Mail crash na veel ellende hanzana Unlock [archief] 5 29-02-08 13:04
FF updaten naar 1.1.2. een avond ellende Koudijs Unlock [archief] 11 30-01-08 17:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:37.