www.Jailbrekme.com constant error melding discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie o wie heeft dit meegemaakt? ik heb met behulp van SSHS downgrade van 4.0.2 naar 4.0.1. zodra ik jailbreakme.com opstart krijg ik constant het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
www.Jailbrekme.com constant error melding
Wie o wie heeft dit meegemaakt?
ik heb met behulp van SSHS downgrade van 4.0.2 naar 4.0.1. zodra ik jailbreakme.com opstart krijg ik constant het zelfde melding: 403-Forbidden... gisteren heb mij eigen iphone 3gs JB, maar van mij vrouw lukte echt niet? zijn er oplossingen ervoor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik denk dat de site offline is heeft heel middag gewoon gewerkt,dus later nog eens proberen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
||||
|
||||
Werkt weer
|
|
|||
|
|||
Google is uw vriend:
JailbreakMe.com Down? Try these Alternatives | Redmond Pie |
|
|||
|
|||
Server was down. Werkt nu weer!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Constant de melding: "Geen netwerk meer" | M1ch3l | iPhone algemeen | 25 | 25-07-15 16:56 |
[TIP] Oplossing error 1011 melding iTunes (update 31 mei 2008) | Michael | iTunes | 157 | 09-09-09 20:59 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
|
|