//

Via SBSettings bt/wifi/ssh uitschakelen, na reboot ongeldige sim?

Via SBSettings bt/wifi/ssh uitschakelen, na reboot ongeldige sim? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Vaag iets, na het uitzetten van wifi of ssh via sbssettings en een reboot van de telefoon blijft deze zoeken naar de provider. (KPN) na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-09-10, 14:29
buikpijn buikpijn is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 8
Standaard Via SBSettings bt/Wi-Fi/ssh uitschakelen, na reboot ongeldige sim?

Vaag iets,

na het uitzetten van Wi-Fi of ssh via sbssettings en een reboot van de telefoon blijft deze zoeken naar de provider. (KPN) na het weer aanzetten van de Wi-Fi via sbsettings en een reboot vindt hij de KPN weer. SSH moet ik na een dergelijke actie verwijderen om hem weer te laten werken? vreemd toch? ik kan er geen touw aan vast knopen en deze 'problemen' ook niet met elkaar verbinden.

Voor ik er achter was dat het hier door kwam heb ik 3 keer op nieuw de firmware geladen.. het lijkt alsof de toggles meer doen dan alleen de bt of Wi-Fi te (de) activeren.

ik kan hem zonder een actie in SBSettings te doen 10 keer rebooten zonder een probleem, maar als ik Wi-Fi uit zet is het einde oefening.

Als ik via de normale weg de Wi-Fi etc de-activeer gaat het na een reboot wel goed. en vindt hij meteen de provider.

Het is geen kwestie van een 'magere' dekking, ik heb hier 5 glorierijke streepjes en zit nagenoeg op de gsm mast..

Iemand een idee? wellicht dat iemand anders hier voordeel mee heeft en kan hem/haar het terugzetten van de firmware bespaard blijven.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-10, 19:43
buikpijn buikpijn is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 8
Standaard

Kennelijk was ik niet de enige met dit probleem; ik heb over meerder problemen gelezen aangaande 'wrong sim' 'no signal' na een toggle met sbsettings onder ios 4.

Na het verwijderen van sbsettings geen problemen meer na rebooten.
Reageren

Labels
kpn, sbsettings



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sbsettings reboot fout (waarschuwing) 28juni Jailbreak apps en thema's 5 04-10-10 21:20
ongeldige sim donovoso Archief 1 03-12-09 14:40
SSH Icoon (SBsettings) Miguelb Jailbreak apps en thema's 7 24-02-09 16:10
Ongeldige sim na herstellen?? Lowflyerke iPhone algemeen 7 24-02-09 16:09
Batterij leeg -> ongeldige SIM?!! Mr. Macminded Unlock [archief] 29 30-01-08 21:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:10.