iPhone 3GS 4.1 Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben van het weekend aan de slag gegaan met mijn iPhone 3GS om hem te updaten naar 4.1 en te jailbreaken. Dit is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS 4.1 Jailbreak
Hallo,
Ik ben van het weekend aan de slag gegaan met mijn iPhone 3GS om hem te updaten naar 4.1 en te jailbreaken. Dit is gelukt! Ik zat op 4.0 (Pwned) en zit nu dus op 4.1 (Pwned). Hiervoor heb ik een aangepaste versie van PwnageTool gebruikt. Op internet een las ik verschillende verhalen over erros en dat ik hem uit de recovery moest halen maar daar heb ik allemaal geen last van gehad. Gewoon in 1 keer goed gegaan in iTunes. Ik moet zeggen dat 4.1 erg goed draait alleen werkt Safari nog niet maar daar is een fix voor te vinden in Cydia en werkt nu wel weer. Voor de rest kan ik nog geen gebruik maken van SBsettings en andere Cydia software. Ik hoop dat deze snel geupgrade worden voor 4.1 maar dat zal nog wel duren tot de publieke jailbreak van 4.1. Ik moet ook zeggen dat GameCenter erg leuk is om te doen en heb inmiddels rond de 10 spelen. Als er vragen zijn dan hoor ik het graag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je een 3gs met oude of nieuwe bootrom?
|
|
|||
|
|||
Oude bootrom, sorry dat was ik vergeten erbij te vermelden en is erg belangrijk om te weten! Alleen wat ik heb gedaan lukt met een oude bootrom en dat heb ik allemaal van te voren gecheckt of dat zo was etc..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja dat wil ik best doen maar ik stuur je de link dan wel via een PM naar je toe. Als andere mensen ook de link willen weten dan sturen jullie mij maar een PM en graag ook even laten weten of het gelukt is en of het in 1 keer is gelukt.
@rohlenforst, ik stuur je vanavond de link. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb geprobeerd van 3.1.2 (blackra1n en oude bootrom) naar 4.1 te gaan met een custom restore ipsw file mbv pwnagetool. Niet gelukt! iPhone bleef hangen op het scherm met het appeltje. Umbrella geprobeerd. Ook niet gelukt. Vervolgens kon ik alleen nog in DFU mode herstellen. Maar zonder jailbreak helaas.
Laatst gewijzigd door iFlip; 13-09-10 om 13:43. |
|
|||
|
|||
http://www.easy-share.com/1912255843/iPhone2,1_4.1_8B117.ipsw
http://www.megaupload.com/?d=VRB320Z0 Ik heb deze bij mij draaien. Ook op een 3GS, old bootrom. Hij bevat geen hacktivation dus je moet wel gebruik maken van het t-mobile netwerk. Ben je afhankelijk van een unlock moet je deze nog even laten links laten liggen. Ultrasnow is nog niet geupdated Werkt bij mij prima. Ik kwam alleen een bug tegen in safari. Wanneer deze opstart sluit hij ook meteen weer af. Dit is echter makkelijk op te lossen door de http://repo.woowiz.net repository in Cydia toe te voegen. Installeer vervolgens Safarifix en hij werkt perfect. Mocht je nog vragen hebben, stuur een PM Hoop dat jullie hiermee geholpen zijn. Mvg Ramon |
|
|||
|
|||
Heb je het volgens deze:GUIDA ISPAZIO: Come eseguire il Jailbreak del Firmware 4.1 sull’iPhone 3GS con Pwnage Tool | Mac | iSpazio - Notizie su iPhone 4 in Italia, iOS 4, iPhone 3GS, iPod Touch, iPad Italia e recensioni App Store. handleiding gedaan???
Ga 'm nu downloaden, ik laat je weten of ik 'm ook werkend krijg.. Laatst gewijzigd door rohlenforst; 13-09-10 om 14:41. |
|
|||
|
|||
Ja, hij is volgens die methode gemaakt. Maar alle logos zijn gewoon standaard en bij mij bevatte Cydia al wel alle standaard repositories. De partitiegrote van Cydia is +/- 850MB.
Rohlenforst: je baseband wordt met deze versie niet geupdated. Dus mocht je je SHSH opgeslagen hebben kun je altijd zonder problemen downgraden. Succes! |
|
|||
|
|||
De partitiegrote van Cydia 850 MB? Waarom zo groot? Hoe groot is de hele IPSW dan? Ik heb alleen in PwnageTool Cydia toegevoegd en meer niet. Repo's voeg ik zelf wel toe. Trouwens ik baal er wel van dat SBsettings en Activator nog niet werkt.. Ik heb hierover de makers van deze software een mail gestuurd, van 1 wel reactie maar die zegt dat eerst Activator moet geupdate worden zodat daarna SBsettings werkt. Maar helaas nog geen mail terug van Ryan Petrich over Activator...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem geen eens in DFU mode gezet. Gewoon iPhone aangelaten en shift (of alt op mac) hertellen geklikt en toen ging het helemaal vanzelf.. Ik zou even kijken wat die doet.. Werkt dit niet dan zou ik recovery proberen en werkt dat ook niet dan DFU mode Heb je alles iig geprobeerd!
|
|
|||
|
|||
Als je al op custom firmware zit is het herstellen in itunes van shift (win) of alt (mac) zoals Michael hierboven beschreven heeft voldoende om te upgraden naar iOS4.1
|
|
|||
|
|||
OK, custom FW 4.1 staat erop en werkt, moest even een reboot doen anders werkte Cydia niet, repo toegevoegd en werkend bevonden....
Bedankt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heeft iemand een costum 4.1 firmware voor de Iphone 3G
|
|
|||
|
|||
iphone 4 firmware 4.1
Ik kan met behulp van umbrella niet terug naar versie 4.0.1 Ik heb wel mijn shshblobs gesafet maar krijg in itunes 10 steeds de eroor 3002
kan iemand mij helpen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik op de buton display shsh klik dan staat er namelijk: iphone 4 4.1 (8B117) Dit is toch al de nieuwste versie? Of is dit wel goed? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
4.1, cydia, gamecenter, iphone, pwned |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3Gs Jailbreak? | nicolaas111 | Archief | 5 | 17-04-10 11:41 |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 28-03-10 00:19 |
16g 3GS org. siml. vrij VS 32g 3GS jailbreak | djaell | Koopinformatie Nederland | 4 | 30-09-09 11:31 |
|
|